Auteur |
Onderwerp |
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 03:56:35
|
Welk filmpje liet u zien? Ik had even een Tyros 1 te leen van mijn werk(heb vorig jaar 3 maanden een 1 in huis gehad). Zit nu op een Casio WK-3800 te spelen! ook niet echt slecht(goede Drawbars)
In Januari-Februari hoop ik een Tyros 4 te kunnen bemachtigen. Ben nu al bezig met een grote schoonmaak(computers de deur uit, Brian May gitaar de deur uit, en de Casio de deur uit.)
The Best Has Arrived! |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 10:11:17
|
Hee Dick, aanslag gevoeligheid wijzigen? Hij staat al op z'n aller lichtst. Standje Soft2. En zelfs dan is ie nog gevoeliger dan Stand Soft1 bij de Tyros 3. Bij bepaalde voices (zeker de zangstemmen) zou een Soft4 niet misstaan, maar 't is een kwestie van wennen aan de nieuwe touch van de T4. Komt vast goed.
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 13:42:45
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door C-lebrity
Welk filmpje liet u zien? Ik had even een Tyros 1 te leen van mijn werk(heb vorig jaar 3 maanden een 1 in huis gehad). Zit nu op een Casio WK-3800 te spelen! ook niet echt slecht(goede Drawbars)
In Januari-Februari hoop ik een Tyros 4 te kunnen bemachtigen. Ben nu al bezig met een grote schoonmaak(computers de deur uit, Brian May gitaar de deur uit, en de Casio de deur uit.)
The Best Has Arrived!
Ja die met de tyros 1, ik dacht dat jij de T3 had besteld? Dus ook de T4! Ja ik verwacht hem ook januari, eerder mag ook!
Suc 6 met schoonmaken en heb veel geduld he!
TT Just 4 Him. |
|
|
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 14:34:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toetie
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door C-lebrity
The Best Has Arrived!
Ja die met de tyros 1, ik dacht dat jij de T3 had besteld? Dus ook de T4! Ja ik verwacht hem ook januari, eerder mag ook!
Suc 6 met schoonmaken en heb veel geduld he!
TT Just 4 Him.
Tyros 4 ja, Tyros 2 en 3 heb ik nooit gehad. De 2 heb ik om een of andere reden een haat tegen. De 3 vind ik niet super belangrijk:P. De 4 is het helemaal!
The Best Has Arrived! |
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 19:07:43
|
Dag Bert, hartstikke mooi dat je dit op Youtube hebt gezet! Prachtig dat je de koor-voice hebt gebruikt voor die schitterende melodie, mooi gespeeld. Groeten, Jaap. PS. Mocht je de muzieknotatie hiervan digitaal hebben en willen delen, welkom: jpoetsma@planet.nl.
Jeepee |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 14/11/2010 : 21:27:57
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toetie
Het is mij opgevallen dat de Tyros eigenaren ook vaak jack Russels hebben, dat kan je op de filmpjes en fot's namenlijk zien, grappig ik heb er ook 2.
TT Just 4 Him.
Heeeeeeee TT, als je mijn youtube kanaal bedoeld: de mijne is een echte boerenfox hoor..maar kan goed met jack russels overweg groetjes Dick |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 15/11/2010 : 21:01:34
|
[/quote]
Tyros 4 ja, Tyros 2 en 3 heb ik nooit gehad. De 2 heb ik om een of andere reden een haat tegen. De 3 vind ik niet super belangrijk:P. De 4 is het helemaal!
The Best Has Arrived! [/quote] Kan je even uitleggen wat er precies mis is met de T-2 en waarom je een haatgevoel hebt ? Dat de T-4 het helemaal is , kan ik wel inkomen . Afgelopen vrijdag was ik samen met 5 beroepsmuzikanten ( onderonsje ) die zowat een 150 tot 200 tal keer per jaar optreden per muzikant , inclusief IK . 1 persoon werkt nog met een psr 9000, al de rest met een T-2 . Dus , graag even een uitleg t.o.v. de T-2 sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Bewerkt door n/a op 15/11/2010 21:16:53 |
|
|
C-lebrity
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 00:38:41
|
Ik weet het niet. Ik vind het een *net niet* Tyros. Het is wel een Tyros maar ook weer *net niet* Hij heeft alleen de S.A functie extra tegenover de Tyros 1, en qua klank is hij totaal niks verandert!. De 3 heeft nieuwe dingen, de 4 heeft weer nieuwe dingen T.O.V de 3.
The Best Has Arrived! |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 07:27:02
|
Ja wat ga je ermee doen.
Alle tyrossen hebben hun dienst bewezen en laten zien wat de mogelijkheden zijn en waren ver vooruit op andere keyboarden.
Net wel net niet, ik heb een 2 gehad & nu een 3 en een T4 besteld en ik moet zeggen dat ik van de 2 en 3 ontzettend veel plezier beleefden.
Ik bedoel al deze machines waren en zijn top al is het de T2 of T3.
Ik zelf speel alleen thuis en niet uit.
Ja het is jou feesje.
Its your choice.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 07:51:03
|
Ik denk dat vooral de T-2 de basis was voor de T-3 en T-4. Misschien was er wel geen T-3 en T-4 mocht de T-2 er niet geweest zijn. Uit verschillende hoeken werd verteld ( toen de T-2 eraan kwam ), dit kan niet meer verbeterd worden. En kijk , we zijn enkele jaren verder en de T-4 is er; met geweldige mogelijkheden . We kunnen ons de vraag stellen ? Wat wordt het volgende ? Kan het nog beter, ja waarschijnlijk wel, de techniek staat niet stil. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Whisky Info Plus
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 11:30:49
|
Behalve het steeds betere geluid op elke opvolgende Tyros en de vernieuwing in styles, speelde voor mij ook altijd de inruilwaarde mee. Bij introductie van het nieuwe topmodel, kreeg ik steeds een goed aanbod om in te ruilen. Zo ben ik van de PSR-8000 via de PSR-9000 naar de T1 en T2 gegaan. T3 overgeslagen (geen geld en geen tijd om te spelen ivm verhuizing/verbouwing, de T2 heeft ¾ jaar in zijn doos gestaan) maar nu toch weer een T4 besteld. Ik speel alleen thuis, dus ken de eisen niet die jullie met optredens hebben. Maar ik kan me toch echt niet aan de indruk onttrekken, dat elke Tyros versie echt wel verbeteringen heeft in vergelijking met zijn voorganger(s). Voor mij was (is) 50% van de beslissing altijd de inruilwaarde en 50% gewoon de vooruitgang in geluid en techniek. Ik heb het argument "inruilwaarde" eigenlijk nog niet gelezen hier. Ben ik de enige die daarop let?
Groet, Paul
Hoe vrij bent u nog? |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 11:38:04
|
Natuuklijk is de inruilwaarde heel belangrijk, maar als het financieel haalbaar is, en de wil er is, moet je niet wachten. Dan krijg je later ook geen spijt. En iets nieuws speelt toch altijd lekkerder.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 16/11/2010 11:38:36 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 11:54:02
|
citaat:
Heeeeeeee TT, als je mijn youtube kanaal bedoeld: de mijne is een echte boerenfox hoor..maar kan goed met jack russels overweg groetjes Dick
Koppie's lijken echt wel op elkaar! ja ik bedoelde inderdaad jouw hond. Groetjessssssssssssss
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 16/11/2010 11:54:21 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 12:01:14
|
citaat: inruilwaarde" eigenlijk nog niet gelezen hier. Ben ik de enige die daarop let? [quote]]"Groet, Paul
[b]Hoe vrij bent u nog?][/
Als eerste ben ik helemaal vrij in Hem okay bij mij heeft dat zeker meegespeeld de inruilwaarde want wilde eerst nog een jaartje doorsparen. Maar...... dan is mijn T2 minder waard dus daarom heb ik hem nu besteld. wat betreft de T2 ben ik heel blij mee, heerlijk instrument, en ideaal zo de registratie's oproepen en hup spelen. ik krijg weer een hoop werk voor de boeg met de T4 om alle reg mooi te maken van T2 maar het is ook weer zooooooooooooo leuk om te doen.
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 16/11/2010 20:02:11 |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 16/11/2010 : 12:46:19
|
Het is heel simpel als je youtube bekijkt en even alle tyrossen voorbij laat komen, zijn het allemaal kwaliteit machines.
Of je nou peter of michel op een Tyros 1,2,3 of 4 hoort spelen blijven het mega machines.
En natuurlijk verandering in opbouw of intern blijft altijd. Of je nu een tyros 1,2,3 of 4 het gaat er om dat je er plezier aan beleefd welke machine het ook is.
Guus
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
Onderwerp |
|