Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Een paar om te beluisteren
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 5

Markman
Starting Member

2 berichten

Geplaatst - 04/12/2010 :  09:36:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Markman  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Nee, dit is niet een interne style van de Tyros4 hoewel er wel een perfecte style standaard in zit om Phil Collins te spelen, zie YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=Q1HK92Ve4pY

Ik gebruik de Tyros4 anders dan de meeste mensen op dit forum, ik maak er namelijk veelal midifiles mee (niet voor verkoop of commerciële bedoelingen, maar wel bijvoorbeeld wanneer een vriend/kennis/andere bekende een nummer nodig heeft voor een bruiloft of andere bijzondere happening (of wanneer ik gewoon zelf een (bekend) nummer in elkaar wil draaien; het is voor mij puur de sport om het zo identiek mogelijk te krijgen als het origineel . De interne Styles gebruik ik enkel wanneer ik ter ontspanning eventjes gauw weg wil spelen. Daarnaast heb ik ook een absoluut gehoor en goed gevoel voor ritme, dus dan leg je automatisch de lat erg hoog m.b.t. kwaliteit van hetgeen je ten gehore wil brengen.

Dag Sis,
ik maak gebruik van enkel de Tyros 4, Cubase 5 en Sony SoundForge Pro 10. Ik was die Mark uit Nederland die je eerder in November een mail stuurde over de Tyros 4

Dag Louis,
wat betreft de naam van m'n site (het is enkel de URL eigenlijk, want de site host ik bij mij thuis) ik denk dat het niet zo'n vaart zal lopen. Het is geen commerciële site, enkel informatief en voor de hobby bedoeld. Daarnaast draait Tyros2.net (van een jongen uit Noorwegen) ook nog altijd, ondanks de hele discussie toendertijd

Ik kijk al heel wat jaren mee op dit fantastische forum en ben zelf wat keyboards betreft van de Tyros 2 naar 3 gegaan om vervolgens recent naar de 4 overgestapt te zijn. Heb hiervoor ook andere merken gehad (keyboard en synthesizers) maar kan jullie zeggen dat Yamaha met de Tyros serie echt het beste geeft wat er in keyboard-land te krijgen valt (hoewel Ketron erg dichtbij met de Audya qua geluid, valt deze qua bediening wel iets tegen, is mijn persoonlijke mening). Je komt echter bij alle merken wel iets tegen wat beter kan, denk aan firmware-updates maar ook op hardware niveau m.b.t. interne solderingen of lak op toetsen die slijt naar mate van gebruik (ik heb ook van dit alles last gehad hoor ). Het gaat mijn inziens echter meer om de kwaliteit van het geluid dat je er uit weet te halen en het bedieningsgemak waarmee je dit kan bereiken. Dat het er dan ook nog leuk en mooi uitziet is natuurlijk mooi meegenomen , zeker wanneer het apparaat in de woonkamer staat.

Mocht ik iemand via dit forum kunnen helpen, op welke manier dan ook, om zijn/haar ervaring met de Tyros familie te kunnen verbeteren dan verneem ik het uiteraard graag.

Groet,
Mark
Ga naar bovenaan de pagina

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 04/12/2010 :  22:07:22  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Voor dat raadsel sta ik ook...maar dacht eerst dat het aan mij lag

Groetjes, Dick

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 04/12/2010 :  23:25:17  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick

Voor dat raadsel sta ik ook...maar dacht eerst dat het aan mij lag

Groetjes, Dick

Nee ligt niet aan jou Dick , maar wil wel graag weten hoe dit kan?
Vooral omdat het op 2 verschillende tijden is geplaatst .
Het 2e bericht is in ieder geval niet door mij geplaatst.

Daarom vraag ik jullie heren moderators ,
Is dit een fout in het systeem of moet ik mijn wachtwoord maar gaan veranderen?

Groetjes Ben

T-Rossie
Moderator

3236 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  00:13:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Het is inderdaad vreemd dat berichten 'zomaar' nogmaals verschijnen.
Het zou kunnen dat er een backup is teruggezet door een collega moderator of Henk zelf en door een tijdsinstelling probleem dit optreedt.

Ik probeer het te achterhalen.
(Dit bericht is dan ook een test message)

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  00:23:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Dankjewel Roel, ik heb voor de zekerheid mijn wachtwoord toch maar alvast gewijzigd.

Groetjes Ben

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  11:52:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hallo Ben,

Het is toch niet verkeerd om regelmatig je wachtwoorden te veranderen, ikzelf doe dat 1 keer per jaar.

Ik heb daar ook een nederlands leuk programmatje voor: http://www.codeaero.com/password-memory/

en laat ik ditzelf nu ook vertaald hebben

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Bewerkt door laakies op 05/12/2010 11:55:02

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  14:38:37  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Er is geen backup teruggezet en het IP address van de beide posts van Ben komen van hetzelfde IP address.
Het heeft zich volgens mij geen tweede keer voorgedaan.

Oorzaak vooralsnog onbekend dus.

MVG, Henk Oostendorp

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  17:55:42  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door admin

Er is geen backup teruggezet en het IP address van de beide posts van Ben komen van hetzelfde IP address.
Het heeft zich volgens mij geen tweede keer voorgedaan.

Oorzaak vooralsnog onbekend dus.

MVG, Henk Oostendorp

Hallo henk ,
Bedankt voor je reactie, het is logisch dat je mijn ip nu in beide berichten ziet want ik heb het bericht als laatste bewerkt.
Maar wat de oorzaak dan is weet ik ook niet.

Ik heb het 2e bericht nu verwijderd.
Toekomst zal het leren of het nogmaals gebeurt of maar éénmalig was.

Groetjes Ben

Bewerkt door Ben op 05/12/2010 18:18:58

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  19:07:44  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laakies

Hallo Ben,

Het is toch niet verkeerd om regelmatig je wachtwoorden te veranderen, ikzelf doe dat 1 keer per jaar.

Ik heb daar ook een nederlands leuk programmatje voor: http://www.codeaero.com/password-memory/

en laat ik ditzelf nu ook vertaald hebben

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Hoi Toine,

Normaal doe ik dat ook , maar omdat dit maar een forum was dacht ik dat het hier niet nodig zou zijn.
Maar ja toch maar gaan aanwennen het ook hier te doen.
Bedankt voor de link van het programma

Groetjes Ben

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  22:03:54  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Het is altjd goed je ww af en toe te wijzigen..je moet het alleen wel onthouden
Maar dat er iemand op een forum als dit wil zieken kan ik me nauwelijks voorstellen, je schiet er niets mee op, toch? Het is in elk geval geen kwestie van leven of dood..

ik denk dat we het als een foutje in de software moeten beschouwen en lekker door gaan, en komt het vaker voor dan pas proberen iets uit te zoeken..

Groetjes, Dick

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 05/12/2010 :  23:13:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Dick,
Ik kan me dat eigenlijk ook niet voorstellen .

We zullen denk ik nooit te weten komen.
Ik was het in iedergeval niet.
Maak me er ook niet meer druk om .

Groetjes Ben

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 12/12/2010 :  10:14:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Ik denk dat er iemand heel hard aan het werk is geweest met zijn nieuwe Tyros 4.
Het is de moeite waard om het kanaal van Petry Gilles eens te bekijken.
Veel plezier daarmee deze zondag.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

Bewerkt door theplayer op 12/12/2010 10:15:25

Heiko
Advanced Member

1621 berichten

Geplaatst - 14/12/2010 :  12:26:09  Toon profiel  Reageer met citaat
....Schoot me vanmorgen onderweg in de auto te binnen:
Hoe klinkt Mah na mah na (met VH) op de T4? Heeft iemand
dat al uitgeprobeerd???
Grtzz, Heiko

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 14/12/2010 :  15:15:05  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Ik wou dat ik het kon uitproberen, gaat niet lukken op een T3.. manamana...ti-tie-tidiediep...

Groetjes, Dick

guyske
Average Member

295 berichten

Geplaatst - 15/12/2010 :  09:25:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Voor onze vrienden die nog moeten wachten om hun leed een beetje te verzachten 60 min achter mekaar, zeker niet uit leedvermaak maar zo weet je wat er op je afkomt,veel luisterplezier.

http://www.youtube.com/watch?v=xCLFzlwpX0M&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=TGT-1z9wkv0&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=OfTI46UIhg0&feature=mfu_in_order&list=UL
http://www.youtube.com/watch?v=n0CGZB3FQXQ&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=twKYvHCySLo&feature=player_embedded

Guy

Yep hij is er, de ontdekkingstocht is begonnen ......
Pagina: van 5 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000