Auteur |
Onderwerp  |
marcel
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 14:46:00
|
Hoi Guus,
Heel veel speelplezier op je gloednieuwe Tyros 4 toegewenst!
Groet, Marcel |
 |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 20:30:32
|
Ik wordt steeds nieuwsgieriger en iedereen gefeliciteerd met jullie T4
TT Just 4 Him. |
 |
|
Dick
Average Member

218 berichten |
Geplaatst - 20/11/2010 : 20:49:55
|
Ik hoop dat de bevalling niet te pijnlijk was... maar TY4 is een mooie dochter of zoon Guus? Veel speel plezier, en ik denk dat ik toch gauw maar ff langskom...

groetjes Dick |
 |
|
Dick
Average Member

218 berichten |
|
Toetie
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 08:11:28
|
Wie weet... als we hem tegelijk ophalen in Wezep!!
TT Just 4 Him. |
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 09:07:31
|
Hoi,
Allemaal blije berichten over de T4.
Ik ben blij omdat jullie blij zijn.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde
|
 |
|
Dick
Average Member

218 berichten |
|
Jeepee
Average Member

121 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 13:16:36
|
Dag mensen,
Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover! ’s Middags de T4 bij fa. Oostendorp opgehaald. Altijd prettig om daar te zijn. De voicepacks werden ingeladen en na een tijdje stond ie thuis in de kamer. Sindsdien weinig anders gedaan dan erachter zitten. Ik kom van de CVP 407, die gebaseerd is op de T2, dus het is een grote stap naar de T4. En dat is te merken! Natuurlijk had ik al duizend keer de filmpjes gezien maar ik heb inmiddels zoveel meer gehoord, nieuwe klanken, styles, oudere opgepoetste styles, voicepacks. Echt niet te geloven hoe goed en mooi alles klinkt. Door de CVP was ik erg verwend met mooie (E) piano’s, en dat ben ik nu weer, wat acoustische piano betreft is het weer smullen geblazen.
Een vraag. Ik heb de T4 geregistreerd bij Yamaha en zou daarna de ‘mixed classical choir’ kunnen downloaden, maar ik kan deze voicepack nergens op hun website vinden. Weet iemand waar ik dit kan downloaden?
Alle andere geluksvogels: veel plezier met het monster!!
Groeten, Jaap.
Jeepee |
Bewerkt door Jeepee op 21/11/2010 13:17:40 |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 13:43:19
|
Hoi Jaap,
Als je de tyros 4 registreerd op http://member.yamaha.com
krijg je vanzelf een schermpje waar je de mixed choir kunt dowloaden
Je moet je wel eerst even registreren!
lukt het niet? stuur maar een pm
Groetjes van Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
 |
|
Jeepee
Average Member

121 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 14:31:28
|
Dag Toine,
Bedankt voor je reactie, heb je net gemaild. Het vreemde is dat ik gisteren tijdens het registreren niet dat schermpje kreeg. Ik wacht je reactie af. Alvast bedankt voor het even meekijken.
Groeten, Jaap.
Jeepee |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 17:27:56
|
Wat ik nog niet zo goed begrijp: waarom worden de extra premium packs (choir, organ, trombone) meteen op de T4 gezet... en dat terwijl er nog zo veel te ontdekken valt aan dit nieuwe keyboard zelf.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
tyros2
Senior Member

807 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 18:05:57
|
Jij haalt me de woorden uit de mond Frans het lijkt wel een verzamelwoede. Ikzelf heb een T3 waar nog geen enkele externe (custom voice) in zit en heb dat ook nog niet gemist. Zal in de toekomst nog wel komen maar kan nog steeds zonder.
Muzikale Groet Henk  |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 18:37:36
|
Hallo Frans,
Ik ga mijn eigen maar na, ik heb de T4 nu net binnen, heb het hele weekend voor de boeg gehad om alles over te zetten en te organiseren.
Ik ben met een schone lei begonnen, en bouw alles op zoals ik het nu wil hebben.
Hier horen ook die premium-packs bij, want de SA2 Trombone, en SA2 Panflute zitten niet standaard op de T4, en als je dan toch bezig bent gaan die andere packs in een moeite door.
Maar ontdekken moet ik nog steeds, en sta versteld van kleine dingen die weer verbeterd zijn tov de T3.
Het is werkelijk waar een echte vernieuwing hoor die T4, alles klinkt vetter, beter, en ben super super blij dat ik de T4 aangeschaft heb.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
 |
|
Jeepee
Average Member

121 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 18:58:23
|
Hoi Frans,
Leuke vraag. Klopt, er is zoveel te ontdekken en dan hebben we het nog niet eens over de mogelijkheden om bestaande voices te bewerken en op te slaan als user-voices. Ik ben een geluidenfreak en heb er veel plezier in om nieuwe geluiden te zoeken, maken, kopen. Ben er altijd mee aan het klooien. Ook bijvoorbeeld door arpeggiators van synthesizers te gebruiken om het keyboard aan te sturen. Maar ik moet ook bekennen dat als al dit schoons, zoals voicepacks, niet bestond, de Tyros ook niet, en alleen de PSR2000 er nog zou zijn, ik er hartstikke tevreden mee was!
Doeg, Jaap.
Jeepee |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 21:04:00
|
Bedankt voor jullie leuke reacties! Eigenlijk was ik 'bang' om de vraag te stellen en niet negatief over te komen t.a.v. de T4. Misschien weten jullie dat ik heel sterk twijfel over de overstap van een T3 naar T4 en probeer een goede beslissing te nemen. Jullie antwoorden helpen me in ieder geval!
Vooral veel plezier met jullie T4 en ontdek vooral de nieuwe mogelijkheden. Pak bladmuziek wat je al bijna uit je hoofd kent en laat de T4 er op los!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
Onderwerp  |
|