Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Blij met de Tyros4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 8

marcel
New Member

39 berichten

Geplaatst - 20/11/2010 :  14:46:00  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Guus,

Heel veel speelplezier op je gloednieuwe Tyros 4 toegewenst!

Groet, Marcel
Ga naar bovenaan de pagina

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 20/11/2010 :  20:30:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik wordt steeds nieuwsgieriger en iedereen gefeliciteerd met jullie T4

TT Just 4 Him.

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 20/11/2010 :  20:49:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Ik hoop dat de bevalling niet te pijnlijk was... maar TY4 is een mooie dochter of zoon Guus?
Veel speel plezier, en ik denk dat ik toch gauw maar ff langskom...

groetjes Dick

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 20/11/2010 :  23:24:34  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Misschien wil TT wel een vreugde dansje met me maken als ik mijn T4 kan ophalen??

http://www.youtube.com/watch?v=_9hCtT28f14&feature=related

klinkt wel lekker hoor !!!

groetjes Dick

Toetie
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  08:11:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Wie weet... als we hem tegelijk ophalen in Wezep!!

TT Just 4 Him.

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  09:07:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
Hoi,

Allemaal blije berichten over de T4.

Ik ben blij omdat jullie blij zijn.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  11:48:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Ook een leuke, voor degenen, die nog geen T4 hebben.. hier laat iemand flink wat styles horen..

http://www.youtube.com/watch?v=qZCiralTzLU&feature=related

groetjes Dick

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  13:16:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag mensen,

Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover! ’s Middags de T4 bij fa. Oostendorp opgehaald. Altijd prettig om daar te zijn. De voicepacks werden ingeladen en na een tijdje stond ie thuis in de kamer. Sindsdien weinig anders gedaan dan erachter zitten. Ik kom van de CVP 407, die gebaseerd is op de T2, dus het is een grote stap naar de T4. En dat is te merken! Natuurlijk had ik al duizend keer de filmpjes gezien maar ik heb inmiddels zoveel meer gehoord, nieuwe klanken, styles, oudere opgepoetste styles, voicepacks. Echt niet te geloven hoe goed en mooi alles klinkt. Door de CVP was ik erg verwend met mooie (E) piano’s, en dat ben ik nu weer, wat acoustische piano betreft is het weer smullen geblazen.

Een vraag. Ik heb de T4 geregistreerd bij Yamaha en zou daarna de ‘mixed classical choir’ kunnen downloaden, maar ik kan deze voicepack nergens op hun website vinden. Weet iemand waar ik dit kan downloaden?

Alle andere geluksvogels: veel plezier met het monster!!

Groeten,
Jaap.

Jeepee

Bewerkt door Jeepee op 21/11/2010 13:17:40

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  13:43:19  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi Jaap,

Als je de tyros 4 registreerd op http://member.yamaha.com

krijg je vanzelf een schermpje waar je de mixed choir kunt dowloaden

Je moet je wel eerst even registreren!

lukt het niet? stuur maar een pm

Groetjes van Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  14:31:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Toine,

Bedankt voor je reactie, heb je net gemaild. Het vreemde is dat ik gisteren tijdens het registreren niet dat schermpje kreeg. Ik wacht je reactie af. Alvast bedankt voor het even meekijken.

Groeten,
Jaap.

Jeepee

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  17:27:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Wat ik nog niet zo goed begrijp: waarom worden de extra premium packs (choir, organ, trombone) meteen op de T4 gezet... en dat terwijl er nog zo veel te ontdekken valt aan dit nieuwe keyboard zelf.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

tyros2
Senior Member

807 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  18:05:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Jij haalt me de woorden uit de mond Frans
het lijkt wel een verzamelwoede.
Ikzelf heb een T3 waar nog geen enkele externe (custom voice)
in zit en heb dat ook nog niet gemist.
Zal in de toekomst nog wel komen maar kan nog steeds zonder.

Muzikale Groet
Henk

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  18:37:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hallo Frans,

Ik ga mijn eigen maar na, ik heb de T4 nu net binnen, heb het hele weekend voor de boeg gehad om alles over te zetten en te organiseren.

Ik ben met een schone lei begonnen, en bouw alles op zoals ik het nu wil hebben.

Hier horen ook die premium-packs bij, want de SA2 Trombone, en SA2 Panflute zitten niet standaard op de T4, en als je dan toch bezig bent gaan die andere packs in een moeite door.

Maar ontdekken moet ik nog steeds, en sta versteld van kleine dingen die weer verbeterd zijn tov de T3.

Het is werkelijk waar een echte vernieuwing hoor die T4, alles klinkt vetter, beter, en ben super super blij dat ik de T4 aangeschaft heb.

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  18:58:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Frans,

Leuke vraag. Klopt, er is zoveel te ontdekken en dan hebben we het nog niet eens over de mogelijkheden om bestaande voices te bewerken en op te slaan als user-voices. Ik ben een geluidenfreak en heb er veel plezier in om nieuwe geluiden te zoeken, maken, kopen. Ben er altijd mee aan het klooien. Ook bijvoorbeeld door arpeggiators van synthesizers te gebruiken om het keyboard aan te sturen. Maar ik moet ook bekennen dat als al dit schoons, zoals voicepacks, niet bestond, de Tyros ook niet, en alleen de PSR2000 er nog zou zijn, ik er hartstikke tevreden mee was!

Doeg,
Jaap.

Jeepee

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 21/11/2010 :  21:04:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Bedankt voor jullie leuke reacties!
Eigenlijk was ik 'bang' om de vraag te stellen en niet negatief over te komen t.a.v. de T4.
Misschien weten jullie dat ik heel sterk twijfel over de overstap van een T3 naar T4 en probeer een goede beslissing te nemen.
Jullie antwoorden helpen me in ieder geval!

Vooral veel plezier met jullie T4 en ontdek vooral de nieuwe mogelijkheden. Pak bladmuziek wat je al bijna uit je hoofd kent en laat de T4 er op los!

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Pagina: van 8 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000