Auteur |
Onderwerp |
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 16:48:06
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Toetie
Hoi sis, bedankt:-) Zie geen adres, is denk ik beetje te duur en waarschijnlijk dicht op maandag. Zij hebben toch een Michelin ster? Ik zoek iets in Wezep! Betaalbaar en snel klaar dus het zal wel de snackbar worden. Henk O, weet jij niets?
TT Just 4 Him.
3 sterren Voor iemand die een T-4 koopt moet dat toch geen probleem zijn . Enfin , ze zijn dus niet open die bewuste dag . Anders misschien een frietkot proberen in de buurt. patatje oorlog ofzo sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 16:52:57
|
Juist doordat ik de T4 koop ben ik nu arm ga naar de overkant toe! toedeloe
TT Just 4 Him. |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 17:14:09
|
Toetie, hou er eventueel rekening mee, dat ze wel eens kunnen gesloten zijn . T'is namelijk net na 25 en 26 december . Zou toch maar eens contact opnemen op voorhand , kwestie van zekerheid. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
Bewerkt door n/a op 20/12/2010 17:48:28 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 17:38:36
|
Hoi,
Als het weer geen spelbreker gaat worden en op mijn werk geen gekke dingen gebeuren ben ik ook van de partij samen met mijn vrouw
En voor het geval de frietkot of restaurants gesloten zijn, neem ik een stroomaggregaat in de auto mee en natuurlijk mijn frietpanneke kan ik onderweg zelf lekker friet en snacks bakken
Hopelijk tot ziens....
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 22:10:07
|
citaat: Toetie, hou er eventueel rekening mee, dat ze wel eens kunnen gesloten zijn . T'is namelijk net na 25 en 26 december . Zou toch maar eens contact opnemen op voorhand , kwestie van zekerheid. sis
Hoi sis bedankt voor het mee denken:-)Volgens de site zijn ze open en neem anders een broodje mee want hoef namelijk niet meer zo vroeg heen omdat ik de T4 morgen dus ga ophalen, Yeah!!!! toch nog spelen op de T4 met de kerst
citaat: Als het weer geen spelbreker gaat worden en op mijn werk geen gekke dingen gebeuren ben ik ook van de partij samen met mijn vrouw
En voor het geval de frietkot of restaurants gesloten zijn, neem ik een stroomaggregaat in de auto mee en natuurlijk mijn frietpanneke kan ik onderweg zelf lekker friet en snacks bakken
Hopelijk tot ziens....
Gr Toine
kan ik mijn bestelling evt al aan je doorgeven? 1 patat oorlog dus en een frikandel speciaal met ketchupWaar staat je auto dan?
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 20/12/2010 22:12:03 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 20/12/2010 : 22:53:50
|
Hoi Toetie,
Bezoek elke parkeerplaats, zie je geen rook dan doorrijden dan sta ik waarschijnlijk op de volgende parkeerplaats
Ps neem wel kontant geld mee, want een pinmobieltje heb ik niet bij
Kijk zo kan ik gaanderweg toch nog iets bijverdienen.
prijslijst: frietje oorlog: 12.50 frikandel mayo: 4,00
Prijzen zijn inlusief BTW/Keyboardtoeslag/millieubelasting/Accijns/Parkeergelden/wachtgeld-regelingen/Vliegtax
Dus al met al, geen geld voor zulks lekkers
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 22/12/2010 : 08:13:23
|
Oeps ! Heb per vergissing mijn reactie hier als een nieuw onderwerp geplaatst! Sorry...
Maar wij lomen uit Belgenland ook met enkele T4 fans naar Wezep. We koppelen dit aan een dagje zwolle (shopping voor de damens).
Prettige Kerst aan allen !
johan |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 22/12/2010 : 11:23:39
|
Helaas, helaas, helaas, het werken moet ook doorgaan, ook 's avonds nietwaar? Kan er weer niet bij zijn maar ik lees de reacties wel...
Groet, Bert
Muziek is leuk, en zeker als je het zelf kan maken!!! Tyros 3 |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 22/12/2010 : 11:28:43
|
Nee doe maar niet toine, ik vind die tyros belasting net ff te duur:-) ben namelijk blut nu! eet thuis een bbroodje en rijd nu rond 17.00uur weg om op tijd te komen!
TT Just 4 Him. |
Bewerkt door Toetie op 22/12/2010 11:29:13 |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 28/12/2010 : 01:39:00
|
De weergoden waren gunstig gestemd. Het aantal bezoekers heeft die van vorig jaar (ja, toen was ik er ook bij) ruimschoots gepasseerd. Het dorpshuis was vol ....of moet ik nu politiek correct "druk" zeggen????
Het was super. Michel en Peter waren in topvorm en hebben beiden de verwachtingen ruimschoots waargemaakt. De versterking was dit keer ook perfect naar mijn mening. Vele malen beter dan tijdens de eerste demo van de Tyros 4 met Marco Riedijk.
Meteen de CD van Michel gekocht om na te genieten in de auto op de terugweg. En Muziekcentrum Oostendorp, bedankt voor een geslaagde avond en de organisatie!
Ik zag om mij heen dat er volop gefilmd en gefotografeerd werd door aanwezigen. Wellicht dat iemand nog iets leuks upload naar bijv. YouTube. Lijkt me leuk als hiervan dan even een link wordt geplaatst in dit topic. Ben benieuwd...
Groetjes,
Robert |
|
|
Toetie
Average Member
221 berichten |
Geplaatst - 28/12/2010 : 09:29:47
|
Ja het was top! Wat kunnen de heren spelen, ze rammen er op los en missen geen noot, echt hun 2e natuur. Ik vond de clavinova zo mooi klinken, zo vol geweldig. wat kerstconcert betreft, vond het meer een demonstratie maar wel een geweldige! Ook lekker gegeten aan de overkant trouwens niet duur en luxe. Was wel ff opschieten alleen en zat ik achteraan, de beste plek want daar was het koel en het geluid mooi! Bedankt Oostendorp!
TT Just 4 Him. |
|
|
Jeepee
Average Member
121 berichten |
Geplaatst - 28/12/2010 : 20:51:47
|
Wat een geweldige avond gisteren, mijn geliefde en ik hebben volop genoten, jemig de pemig wat een muzikaal feest met dit duo. Die Yamaha speakers gaven een mooie volle klank. Heerlijke humor van beide muzikanten en de mini-conference van Henk over de kerstversiering deed het 'm helemaal Graag tot volgend jaar!
Jaap, Hasselt
Jeepee |
|
|
guus
Average Member
166 berichten |
Geplaatst - 28/12/2010 : 21:46:52
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Tis Feest,
Het was beren gezellig even met Robbiedoes, Marcel en Ruud gesproken. Ik moet eerlijk zeggen dat Michel het onzettend goed heeft gedaan niet dat schlager muziek, lekker serieus de Tyros 4 demostreeren.
Ik moet zeggen dat de humor bij michel 100% vooruit is gegaan ik kan niet anders zeggen ga zo door.
Het was een vollebak beter als vorig jaar toen kon ik er niet bij zijn door het wintersweer.
De top was toch Peter vooral de begeleiding met Michael Jackson en met een vleugje humor.
Jongen het was toppie.
Betreft Henk ja de kertsboom en de versiering was mager, we zijn gekomen voor de muziek.
Je zou een een spandoek met de firmanaam op de achter grond kunnen weghangen, ik bedoel dan een vinyl spandoek.
Henk en medewerkers chapeau voor de organisatie .
Even een microfoon meegenomen, standaard en kabel en dan de buren pesten (grapje)
Guus & Mary-Lou
Muziek is net als een hartslag, het is een ritme van plezier en leven. |
|
|
Onderwerp |
|