tyros 4 dick ik speel en luister graag naar alle soorten muziek en overal kan je wa van opsteken he . ik ben nu nog volop bezig met men tyros beetje te leren kennen . spelen is zo geen probleem voor mij heb ervaring genoeg maar heb problemen met programeren speelde meer dan 30 jaar in een band en daar had ik niet zo'n last van programeren . ieder speelde zén eigen party en da was het maar nu is het een beetje anders voor mij.dus alle tips zijn welkom. alvast bedankt groetjes luc
Hallo maestro Speel jij nu ook op een tyros en de welke heb jij als je er meer over wil weten roep dan maar hoor Ik bezit nu een tyros 2 en een tyros 4 je zal mij zeker wel kennen
hoi marc ja luc hier ja heb ook tyros 4 had eerts tyros 3 gekocht maar had die 3 maand en de 4 kwam uit toen heb ik direckt omgewisseld heb hem van 3november ge moet nog eens afkomen he met je vrouw . we hebben heel wat bij te praten denk ik is al zolang geleden he .treed jij nog op of is het enkle amussement. ik heb vorige week nog een moeten optreden maar doe het enkel nog alleen mijn kinderen zijn het huis uit en hebben beiden een zelfstandige zaak dus voor hen zitten er geen optredens meer in he maar we hebben een mooie tijd gehad heb 29 jaar op de planken gestaan en denk jij ook wel jaar of 25 zeker he maar ok we spreken elkaar nog wel eesn wand ik heb wel wa moeilijkheden met het programeren van men tyros 4 mijn korg werkt wel iets makkelijker maar ja ben korg gewoon he ok tot later en voor ik het vergeet zaligge kerts en gelukkig niewjaar groetjes luc en monika