Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Speaker set TRS- Ms04
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 30/12/2010 :  22:30:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Ik mag zo'n discussie wel, en is in mijn optiek ook niet overbodig. Goed om meerdere meningen te horen en je eigen keuze te maken. Dat is waar we hier voor zijn. En als alles dan ook nog respectvol verloopt kun je alleen maar blij zijn met een forum.

En Evert,
wat mij betreft een hele goede keus, gefeliciteerd!!

Groetjes, Dick
Ga naar bovenaan de pagina

muzikant
Average Member

235 berichten

Geplaatst - 06/01/2011 :  20:29:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien mag ik nog iets toevoegen aan de discussie over dit onderwerp. Ik heb verschillende geluidssets aan T3 en T4 uit kunnen proberen afgelopen tijd en in mijn beleving komen de originele satellietsetjes van Yamaha daar minder goed uit naar voren. Ik denk dat het zeker niet verkeerd is om eens een stel actieve studiomonitors in combinatie met een subwoofer uit te proberen. Zelf heb ik uiteindelijk bijv. gekozen voor 2x Seiwin plus een Magnat subwoofer. Kost iets meer dan de standaard set maar levert uiteindelijk veel meer speelplezier op naar mijn mening.
mvg
Jan

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 06/01/2011 :  20:39:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Jan
Aller eerst welkom op dit forum
Welke Seiwin en Magnat type praat je over.
En misschien kan je je eigen even voorstellen,dan weet een ieder ander ook wie je bent,en wat je muziekale achtergrond misschien is

Grt.
Frans
T3-xxl

Bewerkt door F.van Holten op 06/01/2011 20:50:09

muzikant
Average Member

235 berichten

Geplaatst - 06/01/2011 :  21:28:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja ik had al even gekeken of er een aparte topic was waar men zich kan voorstellen maar die heb ik niet kunnen ontdekken. Mijn naam is Jan en ik speel Hammondorgel en keyboard (T4). Puur als hobby en heel af en toe zorg ik voor de muzikale omlijsting van recepties e.d. De studiomonitors waar ik het over had zijn van Seiwin type ST 6a en de subwoofer is de Magnat Betasub 25A. Belangrijk om er even bij te vermelden is de wijze van aansluiting van de sub op de T4. Nadat ik eerst de sub had aangesloten op de sub 1 uitgang van de T4 en vervolgens de bas en de basdrum hieraan had toegewezen vond ik het resultaat niet echt bevredigend. Bovendien bleek dat bij enkele styles de sub plotseling werd overbelast (gelukkig zonder schade), dus een waarschuwing is op z'n plaats! Nu heb ik de sub mono aangesloten op de hoofdtelefoon uitgang van de T4 en na inregelen van het filter van de sub en het niveau van de uitsturing ben ik helemaal tevreden.
mvg
Jan

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 07/01/2011 :  15:00:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
Welkom op het forum, Jan.
Zelf heb ik twee Bose L1 Compacts staan, voor zowel thuis als elders waar ik kom.
Ik ben daar zeer tevreden over, en natuurlijk ben ik bij de aanschaf hiervan ook niet over 1 nacht ijs gegaan, maar heb verschillende systemen gehoord.
En wat je zojuist ook zei, het gaat om je eigen beleving, en die kwestie van smaak...daar kun je niet omheen...
Zelf had ik bij de aanschaf nog een setje van die kleine satalietjes van de T3, en ik heb besloten die te behouden, omdat je maar nooit weet he?

Groetjes, Dick
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000