Ik ben inmiddels bezig geweest met de dvd van het servicepakket. Ik heb netjes alle registraties, midifiles naar de hd1 gekopieerd in hoofdmappen die zo staan.
Songs Registrations Organ Presets Midifiles
Nu wilde ik een map toevoegen waar ik dan de audio in zou kopieeren. Maarrrr...zodra ik een audiofile importeer dan lijkt het alsof ik op een totaal andere positie op de harddisk ben. Met andere woorden ik zien dan niet meer de mappenstructuur van hierboven. Andersom trouwens ook niet. Ik zie wel onderaan staan HD1.root . Dit klinkt logisch, ik zit dus blijkbaar in de root van de harddisk...maar waar staan de mappen dan van hierboven? Ik heb dus om toch maar een structuur te krijgen in alle samples op de hd1.root de volgende hoofdmappen gemaakt.
Acapella Full Audio Karaoke Samples
Deze structuur zie ik dus niet terug in de mappenstructuur waar ik m'n registraties opsla. Dus m'n vraag is eigenlijk, klopt het dat de Tyros2 een apart bestandssysteem hanteerd voor audio ten opzichte van de overige bestanden?
Bij het formateren maakt de Tyros op de eeste harde schijf een map aan. Deze map krijgt de naam "HDR.ROOT". Alles wat er op het gebied van audio gebeurd, verdwijnt in deze map. Je kunt wel zelf binnen deze map weer mappen maken, maar dat had je al uitgevonden las ik. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!