Auteur |
Onderwerp  |
|
inverbon
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 07/03/2006 : 09:06:45
|
Ik wilde graag toch even melden dat de 'beginners' workshop gisteren gegeven door Marco Riedijk uit de kunst was. Het was heel verleidelijk voor mij om bij de 'gevorderden' te zitten, maar aangezien de T2 nieuw voor me is heb ik de instelling, beginnen bij het begin. Zelfs al ging het niet even snel af en toe (wat wil je met zoveel mensen)...ik heb toch de nodige dingen opgestoken over registraties en het 'praktische' gebruik ervan maar vooral....veel lol gehad! 'holadiejee...holadiejoo'(je moet erbij zijn geweest )
mischien de volgende keer eens een kijkje nemen bij de gevorderden 
De gehele avond was perfect geregeld! petje af voor Henk Oostendorp en iedereen die eraan hebben meegewerkt!
Het is duidelijk dat Service op nummer 1 staat. Het servicepakket was toppie geregeld...netjes verzorgd en het extra presentje was net dat beetje extra!
Ik zou zeggen ga zo door Oostendorpies!
Groet,
iwan
Eyes that see don't grow old |
|
Typhoon
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 07/03/2006 : 11:15:42
|
Beste Henk en vooral ook je medewerkers.
Bedankt voor de uitstekende workshop, heb er veel van opgestoken. Ook toen wij als Hoofdstedelijk Wezeper zangkoor iets mochten inzingen voor de registratie toppie. Kom ondanks de afstand toch maar naar de tweede sessie.
Ook het servicepakket was uitstekend, bedankt. Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen ondanks de gladheid.
Groeten Mans
Play with your hart, and it feels good. |
 |
|
marius
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 07/03/2006 : 16:01:13
|
Hallo iedereen, wij waren ook bij de "beginnersgroep" en wel in het sausterrain. Bij aankomst waren er al een 20tal mannen en vrouwen voor de workshop. Van voorstellen aan elkaar heb ik niets gemerkt. Wel tijdens de éérste koffie maakte je een gesprek met de mensen welke dan naast je zaten, heel gezellig.
Wij hebben veel opgestoken van wat Marco, Denny en Rick met "de les" over registratie opslaan vertelden en op het grote scherm lieten zien dmv 2 videocamera's. Over het verplaatsen naar de HD1 en de stick (wel voor eigen gebruik) Na de pauze ging het over de HDrecorder, het invoegen van klanken, stemmen welke je kunt gebruiken in je eigen spel.Er werd door het al eerder genoemde "Oostendorpkoor" een stevig lied gezongen en is er een opname van gemaakt. Komt vast in de TOP10 bij Tyros2 spelers!
Je leest nu dus geen technisch verslag maar dat was ook niet mijn bedoeling. Komt ook een Workshop DVD van uit. Dit fantastische forum hoeft niet altijd "strak" te zijn.
Henk en alle medewerkers bedanken wij voor de Cd's met software en de zeer uitgebreide Muziekinstrumenten Encyclopedie, MERCI, GRANDIOOS.
De CD's zijn van grote klasse en pareltjes (bedankt Jan)om te beluisteren en straks te spelen op je eigen Tyros2.
Wij kijken al uit naar de volgende Workshop op maandag 3 april, de groeten en tot ziens Janny en Marius. |
Bewerkt door marius op 07/03/2006 16:32:32 |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 07/03/2006 : 17:28:24
|
wanneer komt de cd uit van de oostendorpies??? of gaan we meteen voor de goudenharp?
Henk,Jan,en verdere medewerkers in 1 woord toppie!!!!
tyros groeten van ruudje |
 |
|
rwilliam
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 08/03/2006 : 23:52:27
|
Beste Henk en alle medewerkers. Bedankt voor de leerzame TYROS2 WORKSHOP op 7 Maart, was prima in orde,
Groeten rwilliam |
 |
|
T-Rossie
Moderator

3287 berichten |
Geplaatst - 09/03/2006 : 22:20:12
|
Als de workshop op 7 maart is geweest..... dan heb ik iets anders opgenomen op 6 maart ??  
Geintje natuurlijk.
In ieder geval zijn de audio-registraties goed gelukt en tijdens het editen heb ik dus beide workshops in detail doorgelopen.
|
 |
|
rwilliam
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 09/03/2006 : 23:06:57
|
sorry foutje ,het was natuurlijk 6 maart! Groeten rwilliam |
 |
|
|