Auteur |
Onderwerp |
a1555492
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 20/06/2011 : 21:25:28
|
Frans, als je dat nog een keer zegt dan kom ik nooit meer terug............(-: |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 20/06/2011 : 22:42:49
|
Is toch logisch eigenlijk, zoals Frans dat zegt.
Op het keyboardforum.nl waar ik ook zit, heb ik op mijn beurt weer weinig interesse voor de andere merken op het board. Ik kijk eigenlijk nooit, naar Roland, Ketron, en zo zijn er nog wel meer merken. Dat zelfde zal hier gelden voor de Korg liefhebbers en Yamaha fans... Je hebt het keyboard niet, en dan interesseert je het ook minder. Op den duur verwacht ik dat er nog wel meer merken op dit keyboard forum, hun intrede doen. Soms, kom ik wel eens kijken aan de "overkant", de Korgkant. Maar natuurlijk minder, dan bij mijn eigen favoriete keyboard. En het geeft wat meer "leesvoer".
Groetjes, Piet
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 21/06/2011 : 19:16:44
|
Hoi mede forumers,
Ik heb er ook totaal geen moeite mee dat dit forum in verschillende merken ondervedeeld gaat worden.
iedereen zoekt toch wel zijn eigen specifieke topic onderwerp.
Dus bij deze alle Korg gebruikers Hartelijk welkom op dit forum
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
a1555492
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 21/06/2011 : 19:54:46
|
Hoi Gertwin , bedankt voor de info, het blijft voor mij de pa3x-76 ik heb dus letterlijk de vergelijking(tyros4) gehoord zelfde nummers zelfde geluidsysteem waarbij ik moet zeggen dat de nagalm van de yamaha echt wat er over was maar na wat zoeken kwam er ook uit de korg een mooie nagalm( deze klonk wat steriel) orgelsectie, blaassecties werkelijk heel overtuigend ik hoop alleen dat er een nederlandse handleiding bij zit anders wordt het moeilijk, hier in Belgie was er alleen een handleiding in het engels bijgevoegd.
met muzikale groet, wim |
|
|
caravan
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 21/06/2011 : 20:25:17
|
Hallo Wim ik heb zaterdag van Marco- Riedijk gehoord dat er een nederlandstalig handleiding komt.
Groet. CARAVAN: |
|
|
a1555492
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 22/06/2011 : 19:32:53
|
merci, mooi zo'n forum groet wim
|
|
|
suprano
Starting Member
16 berichten |
Geplaatst - 02/07/2011 : 12:29:05
|
eindelijk heb ik de korg pa3 kunnen horen en zo als ik vorig jaar al zei de microfoon processor,vocalizer van de korg 1 en 2 en nu de 3, is zeer goed daar kan de tyros nog wat van leren.de pa3 is zeer degelijk gebouwd en dus top voor stage gebruik. ik durf het nu aan om rechtsreeks over het keyboard te zingen zodat ik het mengpaneel thuis kan laten. nog even wachten zodat de kinderfouten er uit zijn en dan deze topper aanschaffen.
suprano, tyros,fender jazzmaster64, fohhn x33 ,shure
|
Bewerkt door suprano op 02/07/2011 14:48:19 |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 02/07/2011 : 18:08:18
|
......Na het beluisteren van talloze demo's op 't net ben ik nog niet echt overtuigd genoeg om helemaal over te stappen. Zoals als Ruud al zei, niet alle instrumenten klinken natuurlijk. De sax in T2 vind ik zelfs beter klinken. Maar ja, TC Helicon is natuurlijk wél toppie! M'n T2 zou ik toch al niet inruilen, mischien ga ik ze allebei gebruiken. Enfin, ik heb nog 9 maanden de tijd om e.e.a te overwegen... Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
gertwin
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 07/10/2011 : 21:22:02
|
Eindelijk lijkt er schot in de zaak te zitten en wordt de musikantversie van de pa3 uitgeleverd.als het goed is wordt hij volgende week bij de muziekzaak geleverd en kan ik er mee aan de slag.begin april besteld dus het word tijd.
gertwin |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 26/01/2017 : 13:16:34
|
@Moderator,
Ik zie een vraag over de Korg PA4X voorbij komen. Is het een idee daar een apart forum voor te maken? Of de naam van het huidige forum verruimmen van PA3X naar PA3X en PA4x?
Maarten |
|
|
Onderwerp |
|