hoi allemaal: ik ben van plan af te stappen van yamaha nu is mijn vraag kan ik met de pa3x ook "net als op de tyros2" mijn eigen zangtallent:)over de bestaande wave/mp3 zetten? wat moet ik daarvoor allemaal"extra laten instaleren?"of is er een standaard voor? Waneer komt eigenlijk dan die update zou t jammer vinden om dan daarna nog maanden te moeten wachten op de styles die ik graag wou/wil horen en bespelen. heb de korg al beluisterd en ja t klinkt allemaal gewoon strak:p ik vraag dit omdat ik anders neig naar de audya van ketron
De update is over 2 weken verkrijgbaar via de demonstrateur die langs komt bij uw dealer. Vanaf fabriek geleverd is dit niet standaard dit is extra voor u gemaakt Heeft u bij Oostendorp gekocht dan is de kans zeer groot dat bij uitlevering hij erbij zit. Volgens mij zullen de eerste uitleveringen vrij snel zijn maar u kunt het beste even contact opnemen met Oostendorp. Zo niet krijgt u hem via mij over ongeveer 2 weken. Alles wat u erbij aansluit wordt opgenomen als mp3 u kunt doorvoor kiezen in het menu Alles van de voorgaande modellen kan de PA3X lezen !!!
hoi marco: ik kon dr gisteren niet bij zijn omdat ja.... ik n jaartje ouder ben geworden. maar uit jou verhaal maak ik dus uit dat ik dus gewoon mn eigen stem kan opnemen op een bestaande mp3/wave Maar omdat ik de demo gemist heb ,heb ik dus ook de nieuwe styles gemist. zijn/heb je er ook demo's van? of mogen die nog niet op t www verschijnen? groetjes jan