Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Workshop gevorderden 6 Maart
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wil Janssen
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 09/03/2006 :  20:54:49  Toon profiel  Reageer met citaat
Afgelopen maandag vondt dan de 1e workshop plaats. Ondanks het winter weer en een kleine sneeuwbui onderweg, was de weg van Eindhoven naar Wezep heel goed te doen. Henk Oostendorp had het prima geregeld ! je kon kiezen of je bij de beginnersgroep wilde deelnemen of bij de gevorderdengroep. Na ontvangst in de winkel met lekkere koffie startte alles keurig op tijd. Omdat ik zelf de Tyros 1 al ken trok ik met goede moed mee naar de gevorderden...En daar was onze limburgse Koen. Vol enthousiasme liet hij in heel snel tempo vele functies de revue passeren. Tja en met zoveel nieuwe en mooie mogelijkheden van de Tyros 2 is het moeilijk om een inschatting te maken waar iedereen in de zaal behoefte aan heeft. Maar na wat aanwijzigen en vragen van de deelnemers kwamen er mooie en goede tips naar boven. Na afloop lagen voor elke deelnemer ook het service pakket klaar. Al met al prima geregeld en ik zal er volgende keer weer bij zijn vanuit Eindhoven.

inton
New Member

20 berichten

Geplaatst - 10/03/2006 :  01:20:15  Toon profiel  Klik om intons MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo Tyros Fans

Ook ik was natuurlijk van de partij bij de 1e workshop.
Omdat ik een gevorderde computer kenner/bouwer/gebruiker ben, heb ik mezelf maar bij de gevorderde workshop gevoegd.

Het geven van de workshop vind ik grote klasse en service van Henk en zijn Tyros team.

Toch wil ik even het een en ander over kwijt.
Wat ik erg jammer vond was dat er geen soort van schema was uitgestippeld over de onderwerpen van de workshop.
Koen deed het verder perfect , maar had liever gezien dat er onderwerpen op de agenda staan waar het die avond over gaat en waar je een bepaalde tijd reserveert voor bijv. een vragen uurtje.
Nu werd het meer geleid door het publiek want er zat geen schema meer in en er werd van de hak op de tak gesprongen.
Duidelijk was het storend voor bepaalde bezoekers want er werd ook aangegeven dat er op sommige punten veel te diep op ingegaan werd.
Persoonlijk vind ik dat dit moet kunnen want je zit tenslotte in een gevorderde groep.

s.v.p. zie al weer uit naar de volgende workshop!!
Ga naar bovenaan de pagina

admin
Forum administrator

300 berichten

Geplaatst - 10/03/2006 :  09:15:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van admin  Reageer met citaat
Hallo Tonnie,

Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad moeilijk in te schatten op welk niveau iedereen zit en wat iedereen interesseert. Bij vroegere Technics workshops vroeg ik van tevoren wel eens in een e-mail wat iemand graag behandeld zou willen hebben. Waar de meeste vraag naar was, dat gingen we behandelen. Toch is dat in de praktijk ook moeilijk, want door vragen uit het publiek, dwaal je zo weer af, maar dat ik ook niet erg. Goede interactie is belangrijk.

De onderwerpen worden zoveel mogelijk gesplitst op de DVD die we nu aan het compileren zijn. Ook maken we een mooi navigatiemenu, waardoor makkelijk door de verschillende onderwerpen heen te bladeren is. Dat zal niet altijd helemaal lukken, omdat er wel eens van de hak op de tak werd gesprongen. Op het inleghoesje van de DVD zal ik ook de onderwerpen specificeren, waardoor u later als alle DVD's klaar zijn, makkelijk kunt zoeken als u iets wilt weten: Zo van, hoe zat dát ook alweer?

Leuk dat klanten het waard vinden om zo'n eind te komen rijden voor de workshop. Dat is een compliment voor iedereen. De demonstrateurs, de organisators, maar ook het publiek zelf, dat voor een zeer goede sfeer zorgde. We zullen doorgaan! Bedankt voor alle support.

MVG, Henk Oostendorp

PS: de foto's van de workshop staan op de site. Kijk bij 'nieuws'.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000