Auteur |
Onderwerp |
|
hspeulman
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 26/06/2011 : 15:28:00
|
Hallo allemaal, Ik zoek een style die bruikbaar is voor het nummer van de Pennsylvania polka, gezongen door de Andrews sisters. M.n. de bigband begeleiding is daarin herkenbaar. Ik begeleid een aantal dames die dit nummer zingen. Ik heb meerdere polka's, maar dat is allemaal te veel Duits-talig. Dank voor het meedenken.
gr. Henk |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 26/06/2011 : 18:03:16
|
Hoi,
Misschien Italian Polka met een kleine aanpassing naar een big band? 't Zou kunnen.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)den
Website: tognog-music.nl |
|
|
hspeulman
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 11:39:44
|
Hallo Hans,
Ga ik proberen. Wat bedoel je met 'kleine aanpassing naar een big band'? Verandering van de sounds? Henk |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 12:34:02
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel
Hoi,
Misschien Italian Polka met een kleine aanpassing naar een big band? 't Zou kunnen.
Met muzikale groet, Hans
Website: tognog-music.nl
Dat moet je toch even uitleggen, als muziekleraar heb enorme interesse sis Miljaarde dat eten was goed in Peking, .... sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
|
|
T-Rossie
Moderator
3237 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 19:20:07
|
In Peking gegeten vandaag? .... het IP wijst naar Mechelen |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 19:32:36
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
In Peking gegeten vandaag? .... het IP wijst naar Mechelen
Klopt, ik stuur het naar mijn vrouw of zoontje en zo komt het hier terecht, goed hé. sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist including , producer http://clientprotos.com/webvert_intro/index.html |
|
|
T-Rossie
Moderator
3237 berichten |
Geplaatst - 30/06/2011 : 23:32:44
|
Leuk geprobeerd, maar dat gaat er bij mij niet in
|
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 01/07/2011 : 04:59:19
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Leuk geprobeerd, maar dat gaat er bij mij niet in
Geen probleem Roel, geloof maar wat je zelf wil. Maar als je Webvert wil promoten doe dat niet vanaf Belgica sis
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 01/07/2011 : 07:51:08
|
Ga ik proberen. Wat bedoel je met 'kleine aanpassing naar een big band'? Verandering van de sounds? HenkHoi,
Ja, inderdaad. In de voices is nog wel een accent te leggen. Bij al mijn nummers ""pruts"" ik net zo lang totdat ik het gewenste resultaat zo dicht mogelijk benader.
Met muzikale groet, Hans
Website: tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 01/07/2011 07:51:50 |
|
|
|
Onderwerp |
|