Auteur |
Onderwerp |
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 03/07/2011 : 18:13:18
|
Ik heb nog 1 vraagje , heerlijk zo,n forum!! altijd hulp!!grandioos! Bij de T3 kon je een opgenomen audio, saven, en excecute naar stick! en in je p.c stoppen en opsturen naar je fans! Echter bij de T4 kan dit niet(wel?) heb in boek zitten neuzen, maar vindt nix! Gaat dit nu volgens andere procedure? grtz ryta
Edit moderator : Onderwerpregel duidelijker gemaakt |
Bewerkt door T-Rossie op 05/07/2011 14:09:02 |
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 03/07/2011 : 18:33:05
|
Hoi Rita,
eigenlijk is er niet veel anders, maar export is vervangen door copy/paste. Als je een opname wilt maken kun je kiezen uit simple of multy, kies voor snel simple, spelen en daarna staat het bestand in je afspeel lijst. Daarna het wav file met copy en paste naar je usb stick en klaar
Gr. Fred te B. |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 03/07/2011 : 18:52:36
|
Als je voor multi kiest (is *.aud bestand)en je wilt exporteren naar Wave dan moet je "mixdown" en "Save to" USB1 doen. Of "Save to" HD1 en later copy/paste naar USB1.
Groeten Wim |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 03/07/2011 : 19:16:02
|
ok, bedankt! ga het uitproberen grtz ryta |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 17:29:04
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rita
Ik heb nog 1 vraagje , heerlijk zo,n forum!! altijd hulp!!grandioos!...
Dit zou betekenen dat je hierna verder geen vragen meer hebt, wat ik niet geloof. Oftewel: stel gewoon je vraag en sla 'inleidende beschietingen' over (hoe goed bedoeld ook).
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 18:12:15
|
@ Offtopic, excuses maar dit moet even
Frans... alsjeblieft, als je niets hebt toe te voegen, zeg dan ook niets. Jouw opmerking is net zo nutteloos als dat jij de inleiding van Rita vindt.
Dit is gewoon de stijl waarin Rita een vraag stelt, en ik vind kritiek daarop niet op zijn plaats. Daarnaast kan de zin op meerdere manieren geinterpreteerd worden, ze zegt helemaal niet dat het de laatste vraag is, maar dat het nog een vraag is...
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 19:09:53
|
Zijn we aan vakantie toe ????
Muzikale Groet Henk |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 19:50:24
|
Ja, helemaal met TyrOs Fre4k eens. Het slaat helemaal nergens op, deze opmerking van Frans.
Rita complimenteert nota bene het forum, dat ze altijd goed geholpen wordt. En dan krijg je zo'n zure opmerking voor je kiezen. En wat maakt het uit, dat ze nog een vraag stelt. Daar is dit forum toch voor? We zijn hier niet allemaal hetzelfde, iedereen heeft z'n eigen manier van vragen stellen. "Inleidende beschietingen". Ik vind het verschrikkelijk negatief, zoals je dit stelt, (hoe goed bedoeld ook...) Ik moest een beetje denken, aan die vreemde vraag, die je mij stelde in mijn topic over het gebruik van de M3. Of ik na al die midi-hulp, (geen hulp van jou trouwens,) er nu wel wat mee opgeschoten was? En of ik er nog wel plezier in had? Natuurlijk heb ik er dan nog plezier in. Dat vond ik ook een overbodige beschieting.
Zo, dat moest ik ook even kwijt. New in town.
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 22:12:30
|
Het gaat goed momenteel op het forum erg gezellig!!
Mensen laten we elkaar gewoon helpen, en lees eens af en toe door de letters heen. Envooral niet fitten op mekaar dat helpt niet,heeft geen zin, en leid tot ellenlange discussies.
laten we nu gewoon het forum gebruiken waarvoor het bedoelt is, in Engeland is door deze redenen het YPKO forum helaas ook gestopt, wat ik zeer betreur.
Een geintje moet af en toe kunnen maar laat ieder in zn waarde....
Het lijkt wel of we meer bezig zijn met rotte eieren te gooien als met muziek maken bezig zijn. en DAT is nou net niet de bedoeling van dit forum.
Mischien is het hoognodig dat we van onze wel verdiende vakantie gaan genieten, ook dat heeft een mens nodig
En zeker weten dat je Tyros na je vakantie veel beter klinkt als voorheen
Voor iedereen alvast een prettige vakantie gewenst,
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 04/07/2011 22:14:34 |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 04/07/2011 : 22:30:06
|
Dat is een juiste insteek, Toine. :-)
Ook een prettige vakantie gewenst.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg M3
|
|
|
Fred
Average Member
109 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 01:07:09
|
Hoi luitjes,
Dit is nu voor mij de reden, om weinig te reageren. Ik volg dit forum al jaren en geef af en toe eens antwoord op een vraag, maar ben eigenlijk bij voorbaat al bang een discussie uit te lokken. Uit het voorafgaande blijkt maar weer, dat dat dus niet zo heel moeilijk is. Een positieve bijdrage leveren is voor sommige leden blijkbaar moeilijk, want men moet (in bepaalde gevallen) blijkbaar een ander (sorry voor de uitspraak) grondig afzeiken en ik begrijp eerlijk gezegd het nut hievan niet. Ik heb veel opgestoken van alles wat er hier de afgelopen jaren is voorbij gekomen T2, T3 en nu T4, en zal dat ook blijven doen, maar als ik in korte tijd de negatieve houding van mede leden eens kritisch bekijk, vraag ik me af hoelang Henk e.e.a. nog overeind zal houden Ik roep de zich aangesprokenen dan ook op om het forum naar bedoeling te gebruiken en uit te gaan van de stelling: Domme en onzinnige vragen bestaan niet, maar domme en onzinnige antwoorden wel Tot slot voor Rita (ken ik verder niet) Laat deze onzin discussie je niet verleiden, tot het niet meer stellen van vragen, want er zijn leden genoeg die het niet lastig vinden om ze te beantwoorden en als ze dat niet willen of kunnen; ook goed Zo en dat moest ik nu ff kwijt. Iedereen een fijne vakantie
Gr. Fred te B. |
Bewerkt door Fred op 05/07/2011 01:11:32 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 08:31:32
|
Met een positieve insteek zal dit forum wat mij betreft nog lang een verlengstuk van onze gezamenlijke bezigheid, keyboard spelen/muziek maken, zijn.
Elkaar helpen en informeren is het hoofddoel en gebeurt gelukkig in het allergrootste meerendeel van de gevallen. Ik heb dan ook een heel posief gevoel bij ons forum en besteed mijn tijd er nog met plezier aan om mensen te helpen en bevindingen te lezen.
Het is ook een discussieforum, dus dat moet binnen de fatsoensnormen en -waarden ook zeker kunnen. Soms laait er wel eens wat op ,en omdat we eigenlijk met ons allen een moderator zijn worden we daarop gewezen en klaart de lucht wel weer op.
Het mag natuurlijk niet ontaarden in persoonlijke aantijgingen met tot gevolg dat iemand onzeker wordt, geen vragen meer durft te stellen en mogelijk het forum niet meer bezoekt. De vuistregel "behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden" doet wonderen. Dit is niet belerend bedoeld, maar alleen om er voor en met elkaar een leerzaam en gezellig forum van te houden. En dat zal ons gewoon lukken.
Groet, Ruud |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 08:33:39
|
offtopic,
Helemaal mee eens Fred.
Maar voor zulk soort situaties bestaan er nou Moderators op het forum, om de boel in goede banen te leiden.
Gewoon lief zijn allemaal, helpen als je dat kunt en geen commentaar leveren als je niets hebt toe te voegen. Dat houdt dit forum leuk, levend en gezellig.
Nu moeten we ophouden, want het raakt veel te veel van 't topic af!!!
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 09:55:58
|
goedemorgen, Nog even dan, Ik wist niet, dat ik er zo,n lopende discussie van gemaakt hebt!! Het citaat(ik heb nog 1 vraagje, slaat op,dat ik recent een eerdere vraag had gesteld!!) Dat hier zoveel comotie door 1 persoon over komt, was geenszins mijn bedoeling!!!Uiteraard heb ik mss nog meer vragen in de toekomst!Ondanks positieve reacties van andere forumleden, zal ik mijn vriendelijke vraagstelling mss moeten veranderen? als ik weer iets te vragen heb? vr grtz ryta |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 10:24:12
|
Hallo Rita,
Stel de vragen gewoon zoals jij dat wilt en zoals je bent. Er zijn 3 moderators die alles in de gaten houden en evt. actie ondernemen. Dat gaat via een PM of een reactie op dit forum. In het uiterste geval kan er een uitsluiting plaats vinden. Het is dus niet goed als iedereen maar voor moderatortje gaat zitten spelen, omdat hij/zij er een ander idee over heeft. Het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken, maar wij doen ons best en willen ook wel tolerant zijn. Tenslotte is iedereen verschillend.
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
admin
Forum administrator
300 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 10:40:42
|
Dag Ryta en andere forumleden,
Als iemand een vervelende opmerking maakt, gewoon niet reageren. Bij een discussie willen veel leden hun zegje doen en mensen willen graag gelijk krijgen. Zoals nu wordt er van een mug een olifant gemaakt.
We kunnen strenger worden en gaan ingrijpen als moderatoren door zo'n opmerking weg te halen, maar dan zijn mensen het weer niet eens met de censuur. Probeer positieve input te leveren en ga niet in op negatieve opmerkingen. Er zijn genoeg fora waar scheldpartijen de overhand hebben. Laten wij ons onderscheiden en het gezellig houden met respect naar elkaar.
@ Ryta: het is al vaker aangegeven, maar wil je een duidelijke vraagstelling in het onderwerpveld zetten? Dat verbetert de overzichtelijkheid. Nu staat er 'USB' en 'Gitaar'. Maak daar bijvoorbeeld van 'Opnemen en saven van audio naar USB stick' en 'Bespelen van de gitaar lukt niet goed'.
MVG, Henk Oostendorp |
|
|
Onderwerp |
|