Auteur |
Onderwerp |
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 01/07/2011 : 17:51:13
|
Ik heb een datalijst in Excel gemaakt van de Voicelist en Interne styles van de Tyros 3 + Tyros 4. Deze lijst bestaat uit het volgende:
Tabblad "T3 Voice" : Voicelist van de Tyros 3 sounds. Verdeeld in kollom: Nr - Voice Location - Category - Voice Name - MBS - LSB - PRG Voorbeeld rij 1 : 1 - Panel Voice - Piano - ConcertGrand - 0 - 115 - 1
Tabblad "T4 Voice" : Voicelist van de Tyros 4 sounds. Verdeeld in kollom: Nr - Voice Location - Category - Voice Name - - MBS - LSB - PRG - Voice Type Voorbeeld rij 1 : 1 - Panel Voice - Piano - Piano Concertgrand - 0 - 122 - 1 - S.Articulation!
Tabblad "St T3 abc" : Stylen van de Tyros 3 in alfabetische volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "St T4 abc" : Stylen van de Tyros 4 in alfabetische volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "St T3 " : Stylen van de Tyros 3 in keyboard volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "St T4 " : Stylen van de Tyros 4 in keyboard volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "StV T3 vs T4" : Stylen van de Tyros 3 vs Tyros 4 verticaal in alfabetische volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "StH T3 vs T4" : Stylen van de Tyros 3 vs Tyros 4 horizontaal in keyboard volgorde per Stylegroup met het tabblad nummer ervoor.
Tabblad "Mf St T3" : MusicFinder van de Interne styles van de Tyros 3 Verdeeld in kollomen Number Genre, Music, Style, TimeSig, Tempo, Keywords, Favorites, Search 1, Search 2, Intro, Section
Tabblad "Mf St T4" : MusicFinder van de Interne styles van de Tyros 4 Verdeeld in kollomen Number Genre, Music, Style, TimeSig, Tempo, Keywords, Favorites, Search 1, Search 2, Intro, Section
Hiermee heb je een soort zoeksysteem voor Voices en Styles.
Voor belangstellenden mail mij even.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 01/07/2011 20:17:17 |
|
Whisky Info Plus
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 05/07/2011 : 10:50:10
|
Beste Tyro,
Ontzettend bedankt voor het toesturen van de lijst. Ik merk al voordeel met het (in Excel) kunnen zoeken en filteren. Zeker nu ik bezig ben mijn "repertoire" te koppelen aan de styles en voices van de T4. laptop ernaast, even scrollen/filteren/zoeken in jouw lijst en voilá, meteen enkele alternatieven voor de te spelen nummers.
Hoe goed en uitgebreid ik de MF van de T4 ook vind, jouw lijst complementeert dit absoluut.
Nogmaals bedankt voor de reuzenklus, die dit geweest moet zijn.
Groet, Paul
Hoe vrij bent u nog? |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|