Auteur |
Onderwerp  |
|
Riemens12
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 12/03/2006 : 18:25:50
|
Voor alle Yamaha PSR en Tyros liefhebbers kun je na gratis registratie op deze site hele goeie conversies downloaden en veel ander mooi spul.
Groeten aan alle muziekliefhebbers
Paul (Tyros2) http://yamahatyros.free.fr/
|
|
oswinvs
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 12/03/2006 : 19:44:48
|
Ja Top! Effe gratis registreren en je bent binnen! Bedankt voor de tip allerlei gedownload inmiddels.
Intussen alles gedownload en beluisterd. Over het algemeen veel 'rap-crap' en matige kwaliteit. Uiteindelijk 4 over gezet naar de Tyros2 om wat mee te expirimenteren.
Yamaha 4 Ever |
Bewerkt door oswinvs op 08/04/2006 21:45:26 |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 15/03/2006 : 23:38:19
|
Dag Vrienden,
Nou moet ik bekennen mijn frans is absoluut nul, maar in het nederlands? redelijk tot goed te doen. Maar hoe krijg ik het gedownload? Ik kom op een franse pagina, en daar is niks anders te vinden dan een vertaalslag. Oh ja, ik heb mij geregistreerd en ben aangenomen:-))) nu nog het hebbe hebbe,
groeten aart |
 |
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 16/03/2006 : 08:18:00
|
Aanmelden en inloggen gaat prima met de franse site (spijt dat ik frans heb laten vallen en mijn kennis beperkt blijft tot wie :-) en no ). Maar als ik bv de multipads wil download ontstaat er een klein pop-up scherm dat niet groter te maken is er verder gebeurd er niets???? Weet iemand wat ik fout doe, of hoe ik de mulitpads zou kunnen downloaden??? Als ik op de volgende link klik: 'Een band voor bestanden stijlen voor Psr 9000 en 9000 pro en Tyros' Dan kan ik wel een aantal bestanden downloaden. Vanuit het'menu aan de zijkant en vandaar bv de multipad niet???
Sorry voor de lengte, bedankt voor de reactie Groet
|
 |
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 16/03/2006 : 13:47:18
|
Hallo,
Heb ook even zitten te rommelen bij de downloads. In het pop-up schermpje kun je met de muis de bovenste tekst proberen te selecteren.Dan trek je a.h.w. de pagina naar beneden. Maar zelfs dán kun je helemaal niets downloaden.
De enige oplossing is: de url toevoegen aan "vertouwde" websites. Onder Windows met de Internet Explorer: Alt + X --> Internet-opties --> Beveiliging --> Vertouwde websites.
Als je dan op de multipad klikt, zie je weer een pop-up schermpje.... Maar dan zwart met witte tekst, het downloaden begint meteen. Ik vondt het zonde van de tijd, bijna allemaal 0,0 kwaliteiten. Maar dat is mijn mening, misschien dat anderen er blij mee zijn ;-)
Groetjes, Berend
|
Bewerkt door Berend op 16/03/2006 13:48:13 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|