Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 ook mijzelf even voorstellen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 06/09/2011 :  22:24:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
hallo allemaal
ik ben nog niet in het bezit van een tyros4 ,maar ga er wel eentje aanschaffen ,alleen is het nog maar de vraag of ik hem zelf moet financieren of dat ik hem krijgt via een goeden doelen fonds
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/extra/herfstpremie/article11122661.ece/Pieter-Dubbelt-hoopt-op-Herfstpremie-voor-nieuw-keyboard

op dit moment speel ik nog met een s900,waarmee ik de laatste tijd erg veel problemen mee heb gehad...ik zal de komende tijd hier nauwlettend alles omtrent de tyros4 gaan volgen want overstappen van de s900 naar de tyros4 zal een hele stap zijn.

Maykel
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 07/09/2011 :  10:02:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Pieter,

Welkom op dit forum met allemaal muziekliefhebbers.
Wat fantastisch dat je andere mensen met jou muziek laat meegenieten op deze optredes.
Ik hoop dat je het geld bij elkaar krijgt voor de Tyros 4, want het is echt een mooi instrument, helaas hangt daar inderdaad een behoorlijk prijskaartje aan, en ik kan het weten want ik heb er èèn.
Als de kosten te hoog zijn voor de Tyros 4 kan je ook eventueel voor de t1 of t2 of t3 gaan ze zijn allemaal fantastisch.
Heel veel plezier met spelen en succes met de evt aanschaf van de T4.

Mvg Maykel
Ga naar bovenaan de pagina

muzikant
Average Member

235 berichten

Geplaatst - 07/09/2011 :  12:02:20  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik vind het hartverwarmend om te zien wat jij met je muziek doet Pieter. Ik hoop van ganser harte dat je met een herfstpremie een T4 kan aanschaffen. Misschien is het zoeken van sponsors (bedrijfsleven, muziekzaak) ook nog een optie.
mvg
muzikant

Drommels!

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 07/09/2011 :  12:27:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maykel

Beste Pieter,

Welkom op dit forum met allemaal muziekliefhebbers.
Wat fantastisch dat je andere mensen met jou muziek laat meegenieten op deze optredes.
Ik hoop dat je het geld bij elkaar krijgt voor de Tyros 4, want het is echt een mooi instrument, helaas hangt daar inderdaad een behoorlijk prijskaartje aan, en ik kan het weten want ik heb er èèn.
Als de kosten te hoog zijn voor de Tyros 4 kan je ook eventueel voor de t1 of t2 of t3 gaan ze zijn allemaal fantastisch.
Heel veel plezier met spelen en succes met de evt aanschaf van de T4.

Mvg Maykel

thanks ,een hart onder de riem is nooit weg ,maar een t1 of t2 schiet ik niets mee op hoor ,wegens dat de s900 is afgeleid van de t2 ,maar de t3 zou natuurlijk ook al zeer welkom zijn.

Bewerkt door soundsmurf op 08/09/2011 19:08:34

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 07/09/2011 :  12:36:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muzikant

Ik vind het hartverwarmend om te zien wat jij met je muziek doet Pieter. Ik hoop van ganser harte dat je met een herfstpremie een T4 kan aanschaffen. Misschien is het zoeken van sponsors (bedrijfsleven, muziekzaak) ook nog een optie.
mvg
muzikant

ik heb gelukig al een sponsor die voor mij styles naar wens maakt en daar ben ik al heel blij mee ,normaal zou het dagblad waar ik nu in staat vanaf 8 september pas mensen er uit lichten die mee doen aan de aktie van fonds 1818 ,maar ik werd er op 2 september al in gezet ,en wie weet krijg ik een deel van de € 55.000 die fonds 1818 ter beschikking heeft gesteld,maar bedankt dat je mee duimt]

Bewerkt door Ruud op 07/09/2011 16:08:28

tyros2
Senior Member

796 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  09:28:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Pieter.

Gewoon geweldig wat jij doet, ik hoop van ganzeharte
(schrijf ik dat goed ???) dat dit gaat lukken.
Niet alleen voor jou maar ook voor al deze mensen die jij
hier van laat genieten.
Hou ons op de hoogte hoe dit afloopt.

Muzikale Groet
Henk

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  13:51:54  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
@offtopic,

Ganzeharte is een foute spelling van meerdere organen van die arme (maar lekkere) vogels.
Ik denk dat je op zoek bent naar "van ganser harte" wat "met heel m'n hart" betekent

@ontopic,

Ik vind 't fantastisch wat je doet Pieter, ik hoop ook van ganzeharte () dat je zo'n 8% van de beschikbare hoeveelheid financiën krijgt (moet toch haalbaar zijn lijkt me).
Ik zag overigens dat je in het Leidsch Dagblad stond. Ik kom zelf uit Katwijk, dus da's niet zo heel ver uit de buurt!

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

jandoets
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  18:22:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Pieter,
Welkom op dit forum, ik hoop dat een tyros voor jou gaat lukken , heel mooi dat je veel mensen laat genieten van muziek.
Zelf ben ik hier ook sinds kort mee begonnen en speel nu van tijd tot tijd in een verpleeg tehuis.
Dat geeft veel voldoening.
Ook ik had tot voor kort een psrs900, en nu de tyros4.
De psrs is ook een mooi instrument, de overstap naar de tyros4 is echt geweldig.
Ik zal voor je duimen en hoop heel erg dat dit jou gaat lukken.
Hartelijke groeten
Jan

JD_RD_PEND

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  20:32:44  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door tyros2

Hoi Pieter.

Gewoon geweldig wat jij doet, ik hoop van ganzeharte
(schrijf ik dat goed ???) dat dit gaat lukken.
Niet alleen voor jou maar ook voor al deze mensen die jij
hier van laat genieten.
Hou ons op de hoogte hoe dit afloopt.

Muzikale Groet
Henk
[/ik zal jullie hier zeker op de hoogte houden henk ,hahaha dat ganzeharte maakt niets uit hoor ,als het maar uit je hart komt he.
al deze mensen ,daar doe ik het voor henk ,want wij hopen ook oud te worden,en zelfs als ik voor demente mensen speelt in een gesloten afdeling ,dan is het al een grote beloning als je een teken van herkening op hun gelaat ziet]

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  20:44:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door Tyr0s_Fre4k

@offtopic,

Ganzeharte is een foute spelling van meerdere organen van die arme (maar lekkere) vogels.
Ik denk dat je op zoek bent naar "van ganser harte" wat "met heel m'n hart" betekent

@ontopic,

Ik vind 't fantastisch wat je doet Pieter, ik hoop ook van ganzeharte () dat je zo'n 8% van de beschikbare hoeveelheid financiën krijgt (moet toch haalbaar zijn lijkt me).
Ik zag overigens dat je in het Leidsch Dagblad stond. Ik kom zelf uit Katwijk, dus da's niet zo heel ver uit de buurt!

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
[hoi martijn ,katwijk is inderdaad dichtbij,ik kom uit zoeterwoude
in het voorjaar begin ik in katwijk en noordwijk met spelen,ik ben inmiddels daar voor benaderd..]

soundsmurf
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 08/09/2011 :  20:46:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundsmurf  Klik om soundsmurfs MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
[quote]Oorspronkelijk geplaatst door jandoets

Dag Pieter,
Welkom op dit forum, ik hoop dat een tyros voor jou gaat lukken , heel mooi dat je veel mensen laat genieten van muziek.
Zelf ben ik hier ook sinds kort mee begonnen en speel nu van tijd tot tijd in een verpleeg tehuis.
Dat geeft veel voldoening.
Ook ik had tot voor kort een psrs900, en nu de tyros4.
De psrs is ook een mooi instrument, de overstap naar de tyros4 is echt geweldig.
Ik zal voor je duimen en hoop heel erg dat dit jou gaat lukken.
Hartelijke groeten
Jan

JD_RD_PEND

[thanks jan,als iedereen al gaat duimen dan word de hoop groter]
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000