Hallo, ik heb al jaren een abonnement op bladmuziek en aangezien ik geen liedje kan spelen zonder bladmuziek heb ik nu al mijn bladmuziek gedigitaliseerd naar pdf en ik speel het nu af vanaf mijn ipad. Die zet ik op de lessenaar en ik beschik in no time over 2000 liedjes waar ik anders altijd in de boeken moet gaan spitten. Is echt een aanrader.. gr. Johan
Dat is en goed idee. Ik ben ook aan het uitkijken naar een systeem om de partituren op een scherm te gebruiken. Ik denk een laptop en een flatscreen te gebruiken. Weet jij hoe het moet om twee bladen van een partituur naast elkaar op een scherm te krijgen ?
Hallo, ik heb al jaren een abonnement op bladmuziek en aangezien ik geen liedje kan spelen zonder bladmuziek heb ik nu al mijn bladmuziek gedigitaliseerd naar pdf en ik speel het nu af vanaf mijn ipad. Die zet ik op de lessenaar en ik beschik in no time over 2000 liedjes waar ik anders altijd in de boeken moet gaan spitten. Is echt een aanrader.. gr. Johan
Bedankt voor jouw ervaring met de Ipad en digitale bladmuziek, maar jouw onderwerp past beter in het "Overige onderwerpen" forum. Als je daar had gekeken had je al een discussie over dit onderwerp gevonden. http://www.t-2.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3130 Voeg jouw ervaring daar ook aan toe, zodat de Ipad daar ook anders wordt belicht.