Deze DVD voorziet in een behoefte om meer duidelijkheid te krijgen over alle mogelijkheden van de Tyros 4. Ik ben er blij mee en dus bedankt Oostendorp team voor deze DVD. P.S. ik had deze al in het duits.
Hallo, ik als nieuwe aanmelder van dit forum heb begin oktober een tyros 4 gekocht. Na vele jaren is het muziekvuurtje weer gaan wakkeren en ben begin dit jaar met keyboardles begonnen. Mijn eerste aankoop was een yamaha 430 en nu de tyros 4. Dat kan je een verschil noemen zeg. Wat een mogelijkhedenen en wat is het leuk om dit instrument te bespelen. Nu las ik over een dvd met tips en trucs voor de tyros 4 en daar ben ik wel in geintesseerd maar hoe kan ik in het bezit komen van deze dvd?
Welkom op dit forum en leuk dat je ook weer bent gaan spelen. Met een tyros 4 zul je vast een hoop plezier beleven. Die DVD waar je het over hebt, krijgt iedereen die zijn Tyros 4 bij de fa. Oostendorp koopt. Heb je hem daar gekocht, krijg je hem dus automatisch. Heb je hem ergens anders gekocht, denk ik dat je 'm wel kunt bestellen, maar zul je 'm wel moeten betalen. Klik Hier voor meer info. Groetjes,