Auteur |
Onderwerp |
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 22/12/2011 : 15:02:05
|
Hallo Allemaal Mijn Naam is Slakkie, Ik ben pas nieuw, Graag had Ik de vraag willen stellen: Hoe kan Ik audio muziek WAV/Mp3 van een USB stick in de Tyros 2 opslaan? Zo dat Ik dit via keyboard kan afspelen.
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 22/12/2011 : 16:47:15
|
Hallo Slakkie,
Welkom op dit forum. Leuk dat je ook mee komt doen. Je kunt alleen maar met wave werken. Deze moet dan wel 44.100Hz, 16 bits, stereo zijn. Als je deze op je stick hebt staan, ga je bij de harddiskrecoreder naar Select. Open of maak nu eerst een folder waar je de files wilt hebben. Dan kies je in op het display voor Import. (Zie je dat niet staan druk je eerst op Change Menu.) Dan ga je naar de stick en selecteer je de juiste file(s). Dan volg je de aanwijzingen en druk je op OK. Ze worden dan automatisch in de voorheen geselecteerde folder gezet. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
n/a
deleted
2 berichten |
Geplaatst - 22/12/2011 : 23:12:42
|
Hallo The Player Heel erg fijn dat ZO snel reageert, Ik stel dit bijzonder op Prijs. Bedankt
Slakkie |
|
|
toni
Junior Member
70 berichten |
Geplaatst - 24/12/2011 : 07:48:15
|
hallo welkom op dit forum veel plezier met je tyros 2 pas op niet elke usb stick kan in de tyros 2 usb is 1.0 en geen 2.0 groetjes toni |
Bewerkt door toni op 24/12/2011 07:50:57 |
|
|
Edwin
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 02/05/2012 : 21:38:27
|
Als je een mp3 speler hebt en die via de mic in op je Tyros aansluit kan je gewoon met alle mp3`s meespelen die je maar wilt. Niet vergeten om de harmonizer uit te zetten. werkt echt perfect. De mp3's zet je via de pc op de speler. Geen moeilijke convert programma's enzo nodig.
suc6 Edwin. |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 03/05/2012 : 08:57:34
|
Hoi,
Daar is die ingang niet voor. Deze is veels te gevoelig. Gebruik dan de AUX-IN op de achterkant. Dat in een betere optie. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Edwin
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 18/05/2012 : 22:57:10
|
Wanneer je de gevoeligheid goed instelt aan de achterzijde bij de mic input, kan je tijdens het spelen het volume op je keyboard regelen met de input volume. De ene mp3 is soms harder of zachter dan de andere. Dus wanneer je het goed instelt werkt het echt perfect hoor
grt, Edwin |
|
|
|
Onderwerp |
|