Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 OTS
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Noel
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 19/05/2012 :  09:37:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Noel  Reageer met citaat
bij het opslaan van een style in een registratie lijkt alles vlot te verlopen. Maar bij het oproepen van die registratie licht de OTS even op en valt dan uit. Ik moet die dan weer manueel activeren en dan werkt alles weer normaal. Dit komt af en toe voor. De registraties staan op een usb-stick die in de Tyros blijft zitten, dus niet op harde schijf. Soms gebeurt het ook dat ik de OTS van een style wijzig, opsla en registreer. Wanneer ik die dan terug oproep geeft hij zijn oorspronkelijke OTS'en weer en moet ik die ook manueel weer activeren. Het valt me op dat hij de OTS'en van de registratie van bv knop 5 weergeeft op 6 als ik opklim en dat hij op diezelfde 6 de OTS'en van knop 7 weergeeft als ik afdaal. Wie kan me helpen?

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 19/05/2012 :  16:11:31  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi Noel,

Welkom op het forum, ik hoop dat je al je vragen beantwoord mag zien.

Het oplichten van de OTS en daarna weer uitvallen ken ik niet. Dus kan ik je niet mee helpen helaas.

Als je van een style de OTS wijzigt, moet je de style opnieuw opslaan in je usergeheugen of op een usbstick/harde schijf. De nieuw opgeslagen style moet je dan in je registratie gebruiken om je custom OTS instelling te houden, dus niet de style die oorspronkelijk in de Tyros2 zit.
Werken de custom OTS instellingen wel als je de aangepaste style direct oproept, dus niet via een registratie?

Bij je laatste punt, weet je zeker dat OTS-link (naast de ACMP knop) niet aanstaat?

Wat je altijd kunt proberen is de hoogste C toets ingedrukt houden tijdens het opstarten om een reset van de keyboardinstellingen te doen. Dit heeft geen effect op opgeslagen styles/registraties etc. Alleen op de instellingen.

Ik hoop je hiermee een beetje op weg geholpen te hebben. Gaandeweg vinden we zeker een oplossing!

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 19/05/2012 16:13:36
Ga naar bovenaan de pagina

Noel
Starting Member

9 berichten

Geplaatst - 20/05/2012 :  18:36:21  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Noel  Reageer met citaat
Dag Martijn,

ik ga dat uitproberen en laat je iets weten, bedankt
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000