Auteur |
Onderwerp |
|
WFF
Average Member
215 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 17:03:56
|
Beste Forumleden,
Wie kan mij uit de droom helpen met het volgende probleem: Een registratie die ik al enige tijd regelmatig gebruik geeft opeens het volgende probleem: Wanneer ik deze registratie oproep en daarna selecteer, haalt hij niet meer de style op die ik in het verleden had geprogrammeerd. De style van de laatst gebruikte registratie blijft gehandhaafd. De sounds van de registratie worden wel goed opgeroepen zoals ik ze had geprogrammeerd. Het probleem doet zich vreemd genoeg (tot nu toe) alleen bij één registratie voor. Ik kan natuurlijk een nieuwe registratie maken. Maar ik wil toch graag weten wat het probleem zou kunnen zijn.
Alvast bedkant voor jullie reactie.
Groetjes, Wim T4-XL Samson Resolv 50a + Sub 88 |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 18:03:18
|
Heel simpel verklaard : Je hebt de style verplaatst en de T4 kan 'm zelfstandig niet meer vinden. Mogelijk heb je een map een andere naam gegeven?
|
|
|
WFF
Average Member
215 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 19:52:18
|
Roel bedankt voor je snelle reactie.
Nadat ik je antwoord gelezen heb, weet ik wat er waarschijnlijk aan de hand is. Het is een registratie gemaakt op de Tyros 3! De style (FlamencoRumba2) komt niet voor in de styles van de Tyros 4. Als ik de style (FlamencoRumba2) toch wil toepassen, zal ik deze (als dat tenminste mogelijk is) een vaste plek moeten geven op de HD. Dit ga ik verder uitproberen/uitzoeken. Een nieuwe registratie maken met een style van de Tyros 4 is de snelste oplossing. Maar de volgende keer weet ik gelijk waar het door komt. Nogmaals bedankt. Groetjes,
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 08:47:02
|
Hoi,
Misschien een kleine tip. Ik heb op de harde schijf in de root een folder gemaakt, waar ik alle externe styles in zet die ik gebruik. Bij mij heet die folder A-styles. (staat ie lekker vooraan) Wil ik ergen anders op spelen, kan ik die folder zo op een stick zetten en op het andere instrument kopieren. Dan werken ook al mijn registraties weer. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 10:31:25
|
hallo, ik heb het zelfs zover gedreven dat ik alles wat ik voor een bepaalde registratie gebruik (midi,style,MP,voices) naar zo'n map copieer en naar daar de registratie maak. Bij mij is dat de map "ZZ" staat dan achteraan omdat ik deze map gebruik om tevens over te brengen naar het KBD van een paar kameraden. Mijn eigen registraties heb ik dan in andere mappen gezet die vooraan staan. Wel eigenaardigheid opgemerkt : ondanks dat de registratie naar deze map verwijst worden toch de voices uit de preset geladen!? VrGr eddy |
Bewerkt door T-Rossie op 30/12/2011 11:31:03 |
|
|
WFF
Average Member
215 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 11:16:37
|
Bedankt Allemaal,
Ga binnenkort met jullie tips aan de slag. Verder wil ik alle forumleden een prettige jaarwisseling wensen. Hopelijk hebben we met zijn allen het komende jaar weer veel muziekaal plezier van de Tyrossen. Maar dat zal niet aan onze machine liggen.
|
|
|
Onderwerp |
|