Auteur |
Onderwerp |
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 15:00:04
|
Hallo allemaal,
Mijn naam is Wim, ben 48 jaar en woonachtig in de buurt van Apeldoorn. Als kind heb ik een paar jaar orgelles gehad maar daarna nooit geen toetsen meer aangeraakt. Een paar maanden geleden heb ik bij Oostendorp een Yamaha PSR740 gekocht omdat mijn dochtertje van 11 graag keyboard wil leren spelen. Zelf ook weer wat begonnen met spelen maar merkte al snel dat ik les moest nemen om verder te komen. Na veel zoeken op internet en demo's van Yamaha toch ook maar besloten om naar een Tyros uit te kijken en afgelopen week kwam ik bij een zaak in het zuiden van het land een ingeruilde T4 tegen waar de kop vanaf was wat betreft prijs en waarop ik mijn PSR740 heb ingeruild. Via een advertentie op marktplaats kwam ik in contact met Rene, een van de actieve forum leden hier. Hij geeft les op een T4 en dat is natuurlijk perfect voor mij als beginneling. Vandaag de 1e les gehad en tegelijkertijd veel technische uitleg gehad. Hij attendeerde mij ook op dit forum en ik hoop hier nog veel te leren. |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 15:10:44
|
Hallo Wim,
Gefeliciteerd met de aanschaf van je Tyros 4 en natuurlijk welkom op dit forum. Wat Rene je niet bij kan brengen kun je altijd hier vragen. Maar ik denk dat je aan Rene wel een goeie hebt. Veel plezier met het spelen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 15:16:07
|
Wim
Welkom op dit forum, en veel plezier van je T4.
Grt. Frans T3-XXL-Bose L1 compact |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 29/12/2011 : 19:02:14
|
Hallo Wim,
Goed dat je je hebt aangemeld bij dit geweldige forum. We hebben elkaar al gesproken, zoals Frans al vermeld, heb je vragen gooi het in de groep.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
|
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 10:05:38
|
Bedankt voor jullie positieve reacties. Heb even de site van Frans L. bekeken en daar al veel goede info gevonden.
Gr,
Wim |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
|
|
Onderwerp |
|