Auteur |
Onderwerp |
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 16:43:51
|
Hallo forumleden,
Mijn naam is Maarten en ik woon in de omgeving van Amersfoort. Ik heb jaren gespeeld op Roland keyboards (G-800, G-70). Het laatste jaar speelde ik echter weinig meer. Ik kon geen chord sequences opnemen, en de 16 sporen sequencer werkte net niet helemaal lekker voor mij.
Sinds twee weken heb ik nu de Tyros 4 (Oostendorp) en ik vind het een prachtig instrument. De bediening is prettig en snel te begrijpen. De klanken zijn fantastisch. Ik heb de SA2 Panflutes er bij gekocht en wauw!
Ik zit nu dus in de ontdekkingstocht door de wondere wereld van de Tyros. Er is nog veel te ontdekken en vooral: te spelen!
Maarten |
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 18:07:06
|
Hallo Maarten,
Welkom bij dit forum. Ik kan niet anders zeggen dat je een verstandige keuze hebt gemaakt. Ik wil je dan ook feliciteren met de aanschaf van je Tyros 4. Ik weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven. Als je vragen hebt, stel je ze hier gewoon. Er is vanzelf iemand die er een antwoord op weet. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Dick
Average Member
218 berichten |
Geplaatst - 30/12/2011 : 21:18:38
|
Welkom Maarten, en hopelijk zul je net als wij genieten van je T4, een heerlijk instrument. Aan iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst en vooral een gezond en muzikaal jaar.
Groetjes, Dick Tyros4 Bose Compact L1 www.dickvisker.nl http://www.youtube.com/user/dcvis |
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 31/12/2011 : 11:00:34
|
Maarten Welkom op dit forum, en veel speelplezier in de komende tijd.
Grt. Frans T3-XXL-Bose L1 compact |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 31/12/2011 : 11:18:59
|
Hallo Maarten, Gefeliciteerd met je aanschaf en welkom op het forum. Je ontdekkingstocht is begonnen. Denk aan je slaap.
Groet, Ruud |
|
|
|
Onderwerp |
|