Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Styles voor Tyros 3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

jesseT3
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 13/01/2012 :  18:03:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Heren,

Is er een programma waarmee je Tyros Styles kunt bewerken en ik bedoel echt editen net als bij Roland of Korg ?

Of weten jullie een site met goed uitleg hoe je een style kunt maken/bewerken/herbouwen ?

Ik speel Arabisch en Truks muziek en de styles zijn geen standaard 4/4 maar soms rare 6/8 4/3 etc ik moet soms hier een daar de kik of high-hat van zijn plek verplaatsen om het een beetje fals te laten lijken voor het life effect hoe doe je dat ?

Alvast bedankt.

Jesse

Tont4
Average Member

192 berichten

Geplaatst - 08/02/2012 :  19:47:15  Toon profiel  Reageer met citaat
hoi Jesse ik heb een keer geprobeerd om een stijl teveranderen dat deed ik als volgd;de stijl staat aangeduid als bv wals.sty verander de sty als midi file,en laad hem in een programma bv cubase, je kunt dan de drums veranderen en vervolgens maak je er weer een sty van.wel aan de puntjes denken anders werkt het niet.wel een beetje bewerkelijk maar het ken wel.
Ga naar bovenaan de pagina

jesseT3
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 17/03/2012 :  21:48:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Marlies,

Dank je voor je toelichting ik zal het proberen, Als het lukt dan kunnen we aardig wat styles van Korg ook omzetten hiermee.

Groetjes,
Jesse
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000