Auteur |
Onderwerp |
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 30/01/2012 : 19:15:49
|
Hallo Etienne,
Graag gedaan. En succes met de muziek-studie :-)
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Muziek maken en geluiden creëren is prachtig om te doen... Het is als het ware "schilderen" op de stilte.
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 30/01/2012 : 19:25:47
|
Frans van Holten,
Na jouw agressieve bejegening via mijn persoonlijke emailadres, omdat ik kritiek op jou had gegeven vanwege jouw gezeur over het perse je moeten voorstellen, heb ik jouw email verwijderd. Dus ik weet die van jou niet meer. Maar ik ben de beroerdste niet. Als je mij ditmaal wèl een vriendelijke email wilt sturen, krijg jij deze bewerking ook.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Muziek maken en geluiden creëren is prachtig om te doen... Het is als het ware "schilderen" op de stilte.
|
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 30/01/2012 : 20:48:24
|
Beste Piet
Van enig - agressieve bejegening - van mijn kant was totaal geen spraken, lees even de mail terug.
Dus laat maar.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 30/01/2012 21:07:38 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 30/01/2012 : 21:44:34
|
Nou, nou, het was niet mijn bedoeling dat het uit de hand ging lopen met mijn eerste bericht hoor. Ga morgen even naar je post kijken Piet, bedankt voor het opsturen!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 30/01/2012 : 22:18:11
|
Hoi Bert,
Ik vind het ook vervelend dat het zo moet lopen. Het was in een spontane opwelling om dit aan te bieden, en het was goed bedoeld van mij.
Teleurstellend dat bepaalde mensen over zo'n geste hier moeilijk gaan doen. Ik heb zelfs de post niet direct op de site gezet, om de regels van Oostendorp niet te overtreden. Per slot van rekening verstrek ik muzieknotatie. Weliswaar belangeloos en van een goed bedoelende amateur. Hoewel ik deze lange uitvoering nog nergens op internet ben tegengekomen. Ik had er zelf al heel lang naar gezocht, en toen ik dat filmpje van Heidrun zag, dacht ik, ik ga het zelf proberen. Dat is al wel weer driekwart jaar terug, inmiddels. Maar het blijft wat mij betreft bij deze keer. Ik had al die ophef niet verwacht. En was er ook echt ronduit pissig over.
Maar laat men zich door deze vervelende reacties niet weerhouden om me te blijven mailen voor deze bewerking. De mensen, die dit wèl kunnen waarderen, daar blijf ik het graag voor doen.
Vriendelijke groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
|
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 18:58:10
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town
Je moet niet zeuren Frans.
Ik heb gewoon gezegd dat mensen die belangstelling hebben, me mogen mailen... DUS IK SLUIT NIEMAND UIT!!! ..... Dus mijn bedoelingen zijn wèl goed.
Pas dus een beetje op met dit soort opmerkingen naar mijn adres. Het brengt bij mij namelijk een beetje de vraag naar voren: Zijn jouw bedoelingen wèl goed?
Piet
Triest.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 19:12:30
|
Ik ben blij dat je het zelf door hebt. :-(
Beter kon ik het niet zeggen. Of toch eigenlijk wel, in en in triest.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
|
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 20:02:41
|
Heren,
Ik hou er niet van om mij met onderlinge verschillen te bemoeien, want ik vind dat iedereen een beetje vrijheid moet hebben in hetgeen ze te vertellen hebben. Maar ik voel me toch geroepen om u dringend te verzoeken aan deze discussie een eind te maken. Het heeft niets meer met het onderwerp of een vraag over een Tyros te maken. Mocht het toch doorgaan, zal ik niet schromen de boel op slot te doen. Ik neem aan dat u op uw leeftijd begrip op kunt brengen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 20:11:27
|
Zet maar op slot!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 20:45:54
|
Goedenavond Frans theplayer. Ik begrijp je reactie volkomen, en had dit ook al verwacht.
De informatie in dit topic is voldoende duidelijk. De mensen die het leuk vinden om een kopie te vragen, zullen me nu heus wel vinden. De vraag loopt gestaag door.
Dus wat mij betreft, Frans theplayer doe ons dat plezier maar. Ik ben ook zwaar teleurgesteld.
Hoe goed bedoeld in eerste instantie ook van mij. Op slot dit topic. Het voegt niets meer toe. Idd. triest.
Vriendelijke groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
|
Bewerkt door theplayer op 03/02/2012 15:26:58 |
|
|
theplayer
Moderator
3013 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 21:10:26
|
Bij deze dus afgedaan. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|