Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Alweer midi
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

duin
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 09/02/2012 :  19:24:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo midi KNAKKERS,
Kijk ik per toeval op ,,overige onderwerpen ,, en wat vind ik daar een prachtig recent verhaal van Ruud v/d Berg over midi, bent u nieuwsgierig even snuffelen en U zult verbaasd zijn over de duidelijke uitleg van Ruud er zijn heel wat spelers die een tweede keyboard onder hun tyros willen plaatsen zoals ik zelf, ben wel even op het verkeerde been gezet door het verhaal van Ruud wat ik al eerder mocht ontvangen ,het betreft de MFC10 waarvan ik dacht dat is dat pedaal onder je keyboard is om met de voetjes te schakelen dat kan ook anders blijkt nu uit het verhaal van Ruud .
Heb eindelijk een beetje door hoe het midi gedoe in elkaar zit een grote hulp daar bij is dat je kunt zien in het midi programma v/d tyros onder b.v. de noemer ,,recieve,, twee balken waar de info van de 16 kanalen worden weergegeven en waar je kunt zien wat je doet als je met de channels [kanalen] aan het prutsen bent
Ik hoop dat ik hier weer een heel klein beetje bij heb gedragen om het midi probleem bij vele van jullie te verzachten, moet zelf nog div. ?? oplossen daar heb ik toch weer de hulp van Ruud voor nodig en zal hem binnenkort weer kontakten
Groetjes HENKIEPENKIE
Sorry dit verhaal is ook bij onderwerpen geplaatst moest op het tyros3-forum.

Edit Moderator: Inmiddels verwijderd bij Overige Onderwerpen.

Bewerkt door Ruud op 10/02/2012 07:53:53

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 10/02/2012 :  07:56:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Henk,

Ik ben natuurlijk blij met je lovende woorden, maar op één plek is meer dan genoeg.
Je reactie bij Overige Onderwerpen heb ik inmiddels verwijderd.

Omdat het onderwerp voor alle Tyros-modellen geldt heb ik ervoor gekozen om het bij Overige Onderwerpen te plaatsen.

Groet,
Ruud

Bewerkt door Ruud op 10/02/2012 07:59:15
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000