| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 14/02/2012 : 18:50:21
|
Word er aan de klantendownloads van de T3 niets meer toegevoegd. Laatste bericht 17-1-2011. jammer. Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 15/02/2012 20:03:20 |
|
|
tyros2
Senior Member

813 berichten |
Geplaatst - 14/02/2012 : 20:05:49
|
Hoi Frans.
Ik vrees dat je gelijk krijgt. Inderdaad jammer maar ook wel begrijpelijk als je ziet hoe oud de Tyros3 inmiddels is. Wat moet je dan nog aanbieden, een styl een voice ach ik denk dat iedereen zo langzaam maar zeker alles wel heeft want op internet is veel (ook rotzooi) te downloaden. Gewoon lekker muziek maken met de Tyros3 want deze heeft ook zonder al die downloads genoeg te bieden. Ik ben er in iedergeval nog lang niet klaar mee.
Muzikale Groet Henk  |
 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 15/02/2012 : 16:36:58
|
Henk Ik heb me eral bij neergelegd, moet ik voor de downloads toch maar een T4 kopen. 
Grt. Frans
|
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 15/02/2012 : 16:50:11
|
Het is maar net wat je er van verwacht, Is er iets speciaal's wat je mist op je T3 ?
Soryt |
 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 15/02/2012 : 18:33:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Het is maar net wat je er van verwacht, Is er iets speciaal's wat je mist op je T3 ?
Soryt
Dat nou niet, maar het viel mij op dat de downloads zo snel stoppen na de verkoop. Toch maar een T4, misschien wel een zwarte.(eerdaags)
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 15/02/2012 18:50:26 |
 |
|
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 15/02/2012 : 19:50:30
|
| Zijn er dan nog steeds zoveel klantendownloads voor de Tyros4 dan? De tyros4 is ook al weer een tijdje op de markt. |
 |
|
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 08:12:58
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Soryt
Hoi,
Een goeie vraag. Wat zou je nog missen op de T3. Het enige waar ik nog op zit te wachten is een compleet koor als background (heet dat zo)?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
 |
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 10:14:57
|
Hallo Hans,
Als je voor een T4 zou gaan, zou je er inderdaad een heel groot aantal mooie choir samples bij krijgen. Hoewel er zeker wat mij betreft ook een aantal wat overdreven aangezet zijn. Maar er zitten absoluut hele mooie tussen.
De opstarttijd is verwaarloosbaar geworden. Binnen een halve minuut staat ie startklaar.
En er zijn een aantal mooie styles bijgekomen. Vooral ook een paar mooie synth styles, maar ook in de cat. Movie en show, zitten een aantal mooie nieuwe styles.
En totaal genomen klinkt elke sample van de Tyros 4 wat mij betreft, een stuk voller dan de samples van de Tyros 3.
Maar, dan zou ik niet voor de zwarte Tyros 4 gaan. Maar een opvolger van de Tyros 4, die wat mij betreft onder een andere naam wordt uitgebracht. Als het beestje maar een naam heeft. Ik zou in ieder geval een keyboard kiezen, die dan ook van alles weer het beste heeft. Dus een vlaggenschip. Alleen of zo'n nieuw Yamaha vlaggenschip nog lang op zich laat wachten, is de vraag.
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 10:27:26
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hanswiel [.. Het enige waar ik nog op zit te wachten is een compleet koor als background (heet dat zo)?
Is het Yamaha Choir&Vocals Premium pack niks voor jou?
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|