| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 19/02/2012 : 18:30:51
|
Hallo,
Tijdens het surfen op het mooie internet kwam ik weer een nieuwe aanbieder tegen voor Custom Voices voor de Wersi en Tyros.
telkens weer een andere naam, regitech, sounds for keys, world of keys, tastensounds het houd maar niet op.
Alle demo's klinken natuurlijk fantastisch het lijkt wel een goudmijn om nieuwe sounds te ontwikkelen, laat Yamaha hier een steekje vallen??
de nieuwe aanbieder is Tastensounds www.tastensounds.de lijkt wel veel op de bovengenoemde aanbieders 
Kijk, luister en oordeel zelf
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 19/02/2012 : 18:47:08
|
klinkt goed, maar verre van goedkoop, jammer
Grt. Frans
|
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 19/02/2012 : 19:03:31
|
Hoi,
Iedereen wordt lekker gemaakt met deze sounds, maar door zelf wat te experimenteren kun je ook heel ver komen.
Elke voice kun je bewerken, je kunt hem 3 x of verschillende voices gebruiken met volume verschil inzetten, gebruik de harmony funktie ( met zijn div instellingen) maak goede registraties etc etc.
de Tyros 4 heeft oneindige mogelijkheden die niks kosten en ingebakken zit in dit keyboard!!
Zelf aan de slag gaan en proberen, daarmee kom je heel ver.... (vergeet niet je nieuwe gemaakte voice te saven)
De Tyros 4 is een echt keyboard work station waarmee jezelf actief aan de slag moet blijven
Laat je niet gek maken door de comercie..... steek tijd in je hobby des te leuker wordt het om je Tyrosje te bespelen.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 19/02/2012 19:04:41 |
 |
|
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 19/02/2012 : 19:12:56
|
Daar zit nou de kneep, want als je kijkt op de site van Heidrun, en je gaat het draaiorgel (Kermis Walzer) bekijken, dan blijkt dat met een simpele combinatie van voice's dit bewaarheid word. Je moet het maar weten.(en achter komen)
Voor wie niet weet waarover ik het heb, hier de link, is al een oudje.
http://heidruns-musikerseiten.de/tyros/styles.php#5
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 19/02/2012 19:23:22 |
 |
|
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 19/02/2012 : 20:44:37
|
Het zijn wel behoorlijke prijzen zeg, nee, dan zelf maar vogelen! Hoe durven ze dat ervoor te vragen...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|