Auteur |
Onderwerp |
|
Arie64
New Member
45 berichten |
Geplaatst - 25/02/2012 : 19:56:48
|
Hoi mede gebruikers,
midi files die je gratis kunt downloaden zitten vaak heel knullig inelkaar, vele daarvan zijn niet om aan te horen. Ik denk dat ik duizenden heb inmiddels. Als je zoekt op professionele midi files kom je echter al snel op sites die ...........zeker 10 euro per nummer vragen. Dat vind ik nogal wat om eerlijk te zijn, reken even uit hoeveel nummers staan er op 1 cd? 15? ....... dat zou dan een cdtje van 150 euro worden, allemachtig.:) ............
Wie heeft er links voor mij waar ik "betaald midi kan downloaden" voor een schappelijke prijs. Graag reageren per Email.
Groetties ............ |
Bewerkt door Arie64 op 26/02/2012 06:43:47 |
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 25/02/2012 : 22:56:16
|
hallo Arie,
Misschien te kort door de bocht, maar kwaliteit kost geld.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
|
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 26/02/2012 : 01:06:34
|
Arie, Ik moet je toch wijzen op het verbod om midi's via dit forum illegaal uit te wisselen. Rene geeft al aan dat kwaliteit wat kost. Er zijn bedrijven waar je professionele midifiles kunt downloaden maar er is ook veel spul wat het aanhoren amper waard is terwijl men er nog geld voor durft te vragen.
Is het niet veel leuker om zelf te spelen
Een verzoek om jouw post ietwat aan te passen opdat niet meer de indruk wordt gewekt dat ...... snappie?
Moderator |
|
|
Arie64
New Member
45 berichten |
Geplaatst - 26/02/2012 : 06:40:19
|
@ Rene , ik weet dat kwaliteit geld kost en wil daar best voor betalen maar 10 euro voor een nummer vind ik veel. Temeer daar het geen eigen gemaakte muziek is, maar midi.
|
|
|
Arie64
New Member
45 berichten |
Geplaatst - 26/02/2012 : 06:41:22
|
@ T-Rossie sorry rossie .......... ik dacht dat het zo wel kon ......... ik wissel immers niets of geen linkjes uit die illegaal zijn. maar ik zal eens kijken wat ik kan aanpassen. |
|
|
|
Onderwerp |
|