Auteur |
Onderwerp  |
|
KeesR
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 28/02/2012 : 16:16:14
|
Beste forumleden,
Ik heb de voice van "live grand piano" aangepast qua geluid en attack e.d. Ik heb deze nieuwe instellingen opgeslagen als "live grand piano2". Deze laatste komt dan niet bij de "preset's" te staan maar onder het tabblaf "user". Op zich geen probleem. Wil ik nu echter mijn eigen instelling van deze piano vast zetten in een bepaald nummer onder de "right1" toets in de registratiebank, dan pakt hij na het saven automatisch weer de preste "live grand piano" en niet mijn instelling. Kortom, ik kan mijn eigen instelling dus niet opslaan in een nummer in de registratiebank.
Kan dit uberhaupt niet of mis ik iets.
Groet Kees |
|
theplayer
Moderator

3026 berichten |
Geplaatst - 28/02/2012 : 17:09:18
|
Hallo Kees,
Als je jouw Live Grand Piano2 selecteert in een registration, komt er inderdaad weer de live grand piano te staan als je de registration oproept. Maar dat is waarschijnlijk alleen de naam. Hij neemt voor zover ik weet wél de instellingen mee die je gemaakt hebt. Alleen wordt de oorspronkelijke naam weergegeven. Kontroleer eens of je instellingen wel goed staan. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
Hanswiel
Senior Member

888 berichten |
Geplaatst - 29/02/2012 : 12:43:09
|
Hoi,
Ik heb ook diverse voice's bewerkt en weer opgeslagen. Wees gerust, in een registratie staat alleen maar oorspronkelijke naam maar de door je zelf gemaakte en opgeslagen instellingen worden goed weergegeven.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
 |
|
KeesR
Starting Member
17 berichten |
Geplaatst - 06/03/2012 : 16:20:33
|
Hallo Hans en the player,
Even een late reactie op jullie bericht maar jullie hebben inderdaard gelijk. Toch wel een rare manier van eigen voice opslaan. Moet toch mogelijk zijn door Yamaha om ook de juiste naam te kunnen laten zien.
Groeten Kees |
 |
|
|
Onderwerp  |
|