Ik vind de CX-3 heel mooi in de Kronos. Maar zelf ken ik de drawbarsounds van de Nord E3 niet. Dus daar durf ik geen uitspraak over te doen. Misschien een ander lid wèl.
Ik ben door New_In_Town geattendeerd op het feit dat er nu ook een nederlandstalig Kronos forum is. Ik ben zelf actief op een aantal internationale forums en beantwoord daar veel Kronos vragen. Het lijkt me leuk om ook in het nederlands op een echt kronos forum mijn bijdrage te kunnen gaan leveren.
Daar waar new_in_town goed is in het beantwoorden van kronos vragen in combinatie met de tyros 4, kan ik misschien wat kennis delen als het meer om de synth kant gaat van de Kronos. Ik ken op dat vlak de Kronos van binnen en buiten en zal hier een aantal posts gaan plaatsen met de video lessen die ik gratis geef aan de internationale community. Ook geef ik af en toe gratis soundsets weg dus die zul je hier ook terug kunnen vinden.
Ik kijk uit naar de vele discussies en vragen waar we hier allemaal mee zitten zodat we zoveel mogelijk plezier uit de Kronos kunnen gaan halen. Dus aarzel niet en mocht je ergens niet uit komen, post het gewoon en dan kijken we of we als nederlandse community het antwoord weten.