Auteur |
Onderwerp  |
|
lautje
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 12:09:04
|
Weet iemand of er ook een Nederlandse handleiding van de Korg Kronos in omloop is? Heb een mail naar voerman amersfoort gestuurd en ze zeggen vraag maar aan je dealer. Toch wel appart voor een Korg importeur. |
Bewerkt door lautje op 05/03/2012 22:24:34 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 14:00:14
|
Hoi Lau,
Als je een bericht geplaatst hebt, en je constateert een fout daarin. Dan kun je dat heel makkelijk corrigeren. Als je bijv. bij je naam kijkt lautje, die direct links staat. Dan zie je rechts daarvan op de zelfde hoogte vijf symbooltjes. Dat begint met je profiel. Daar staat ook een symbooltje met een papiertje+pen of potlood, als je daar op klikt, kun je direct je bericht weer bewerken. Dus de fouten er uit halen. Dat doe ik ook regelmatig.
Wat betreft je vraag. Ik denk niet dat er een Nederlandse handleiding is. Nog nooit iets over gehoord. Ook niet op Synth-forum. Ik vermoed dat de markt hier in Nederland daarvoor te klein is, om zo'n dure vertaling te laten maken.
Ik vond het trouwens een misser, dat bij mijn Kronos alleen maar een quick start guide geleverd is. En dat je de resterende gebruiksaanwijzingen van de bijgeleverde cd-rom moest halen. De parameterguide kan ik begrijpen dat die van de cd-rom afgehaald moet worden. Maar de gewone gebruiksaanwijzing, zo één als ik bij de Tyros heb gekregen, had ik toch op z'n minst wèl in de doos verwacht. Allemaal wel wat summier. Verkeerde bezuiniging als je het mij vraagt, en klant-onvriendelijk.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
lautje
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 14:26:18
|
Ja dat klopt helemaal . Die Engelse taal is tot op een bepaalde hoogte begrijpelijk maar sommige essentiële woorden waar je soms zo overheen leest kunnen toch zeer belangrijk zijn . Dus om een hoop hoofdpijn te besparen heb ik deze vraag geplaatst . Hè piet nog bedankt voor je tip Gr. Lau |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 14:48:35
|
Misschien een idee
(Engelse) tekst inscannen / scantekst selecteren / kopieèren / en plakken in Word 2010 / daarna vertalen starten. (mogelijk in 21 talen)
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 05/03/2012 14:58:17 |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 15:14:53
|
Ja, klopt Lau daar krijg je wel hoofdpijn van. Het is hele zware kost.
Vooral die parameterguide, 1150 pag. hoe verzinnen ze het... Maar ja 9 afzonderlijke muziekapparaten in één behuizing. Dan krijg je vanzelf dikke gebruiksaanwijzingen.
Groetjes, Piet
ps. ik heb zelf geen Word 2010, dus ik zou niet weten hoe zo'n evt. vertaling er uit zou komen, maar misschien een optie.
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
lautje
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 05/03/2012 : 15:56:51
|
hoi frans ja dat heb ik gedaan met google vertalen maar dan komen er van die rare zinnen uit.En het vertalen in sommige muziektermen daar snapt die vertaler dan ook niks van bv engines vertaalt hij in motoren en ga zo maar door.tewijl sommige woorden juist zo belangrijk kunnen zijn.
frans bedankt voor je reaktie |
 |
|
Olaf
Junior Member

84 berichten |
Geplaatst - 25/03/2012 : 22:07:09
|
Beste
Heeft iemand ervaring met de tutorial DVD van Sudosonic? www.sudosonic.com
Groeten Olaf |
 |
|
Keyman
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 31/03/2012 : 14:58:27
|
Hallo Olaf
Ik heb de blu-ray versie van de Kronos tutorial van sudosonic daar worden de belangrijkste zaken van de Kronos besproken en visueel voorgedaan. Als je alle onderwerpen door hebt gewerkt dan ben je al aardig thuis op de Kronos.
Groetjes Gerrit |
 |
|
|
Onderwerp  |
|