Ik heb een registratiebank gemaakt en nu heb ik er een textbestand erbij opgeslagen.
Mijn textbestand bestaat uit meerdere pagina's. Nu wil ik een bepaalde textbladzijde koppelen aan een specifieke registratie, bijv. Textblz.2 aan registratie3.
Als ik dit doe, de registratie save en vervolgens de registratiebank nog een keer in zijn geheel, dan krijg ik bij elke registratie alleen de eerste bladzijde te zien.
Ik heb alle opties bij saven aanstaan.
Enig idee wat ik fout doe? Ik zou natuurlijk 8 textbestanden kunnen maken en die gaan koppelen aan elke registratie maar is dat de enige oplossing?
Hallo, waarschijnlijk is je laatste optie de meest haalbare. Ik denk niet dat je aparte blz. kan koppelen aan registraties. Wat ik wel aan gedaan heb is informatie schrijven op de plaats van de lyrics in een midifile, werkt ook in beperkte mate. VrGr eddy
Bedankt voor de reacties. Ik heb een pedaal inderdaad al gekoppeld aan het bladeren van tekstbestanden. Het werkt voor mij alleen wat frustrerend als ik bij pagina 3 of 4 kom om dan razendsnel 'door te trappen'. Ik denk dat ik aparte tekstbestanden ga maken....lijkt meer werk dat het eigenlijk is.