Auteur |
Onderwerp  |
|
Tyros5frans
Average Member

138 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 10:45:21
|
Misschien ben ik te vlot maar WAAROM krijgen de tyros 4 spelers wel de mogelijkheid om de inschijfformulier in te vullen. En de tyros 3 en tyros 2 spelers niet. Of is de avond met martin harris alleen voor de tyros 4. Want ik vind dat mij op valt dat de tyros 3 en tyros 2 niet zo veel aandacht meer krijgen, er zijn zelfs mensen die een tyros3 hebben commetaar geven op de tyros4 forum,omdat daar veel meer vragen komen omtrend de uitleg,terwijl er nog veel mensen een tyros 3 hebben. GR tyros3frans.
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 11:19:27
|
Hallo Frans,
Het spijt me te lezen dat je het gevoel hebt dat de Tyros3- en Tyros2-bezitters minder aandacht krijgen. Dat is sowieso niet de bedoeling op het forum. Het algemene Oostendorp Keyboard Forum omvat meerdere fora voor de Tyros-serie, Korg PA3X en Korg Kronos.
Persoonlijk ga ik ervan uit dat de leden alle nieuwe berichten lezen die worden geplaatst, de Tyros-bezitters in ieder geval alle Tyros-fora. Althans, die keuze heb je.
Dat het op een bepaald moment rustiger op een forumonderdeel is wordt toch op de eerste plaats bepaald door de input van de leden zelf.
Aangezien bij demonstratie wordt gespeeld op de nieuwe T4 Lim. Edition heb ik ervoor gekozen om het topic te plaatsen op het T4 gerelateerde forumdeel. En om het nou op alle onderdelen te plaatsen is ook weer zowat. Maar, uiteraard is iedereen welkom. Tyros-bezitters, niet-Tyros-bezitters, geïnteresserden, liefhebbers, noem maar op. Net zo goed als dat geldt voor alle demo's en concerten die door Oostendorp worden georganiseerd.
Dus Frans, bij deze nodig ik je persoonlijk uit om je aan te melden
Groet, Ruud |
 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 14:05:17
|
Hm, aangezien het gaat om een demo (en niet zozeer om de T4 zelf) lijkt het me beter om het in Overige Onderwerpen te plaatsen. Of in ieder geval het daar ook te plaatsen. Zo doe je niemand te kort.
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 17:22:26
|
Zoals al gezegd heb ik deze keuze gemaakt. Nu met mijn uitleg hoeft niemand zich te kort gedaan te voelen.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 13/04/2012 15:40:30 |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 17:36:21
|
De demonstratie is naar aanleiding van de special edition Tyros 4. De info hier is dus wel logisch. De aanmelding voor de bijeenkomst is verder niet model gerelateerd. Dus gaan als je wil!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 12/04/2012 : 18:11:07
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tyros3frans
Misschien ben ik te vlot maar WAAROM krijgen de tyros 4 spelers wel de mogelijkheid om de inschijfformulier in te vullen. En de tyros 3 en tyros 2 spelers niet. Of is de avond met martin harris alleen voor de tyros 4. Want ik vind dat mij op valt dat de tyros 3 en tyros 2 niet zo veel aandacht meer krijgen, er zijn zelfs mensen die een tyros3 hebben commetaar geven op de tyros4 forum,omdat daar veel meer vragen komen omtrend de uitleg,terwijl er nog veel mensen een tyros 3 hebben. GR tyros3frans.
Volgens mij krijgt iedereen de kans om in te schrijven. Dus gewoon invullen, en je zal daar een leuke informatie volle avond hebben denk ik. (met koffie )
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 12/04/2012 18:57:23 |
 |
|
|
Onderwerp  |
|