Sinds kort ben ik bezig om songstyles voor de tyros te maken. En zoals jullie misschien al wel weten is dit een tijdrovend karwei. Het gaat hierbij hoofdzakelijk om nederlandtalige styles. Ook ben ik bezig met een eigen homepage waarop ik deze styles in de toekomst gratis of tegen een kleine vergoeding wil gaan aanbieden. Maar ik wil eerst weten of er genoeg intressen voor is en natuurlijk of ze ook bruikbaar zijn op jullie tyros keyboard. Daarom wil ik iedereen vragen die dit leest en interessen heeft in deze styles om op dit artikel te reageren. Je kan me natuurlijk ook mailen op rick@familiepijnenburg.nl Op verzoek stuur ik u dan een style die ik zelf heb gemaakt van frans duyts. Ik wil jullie dan vragen om de style uit te testen en mij daarop een reactie te geven (ook als u niet tevreden bent) want dan kan ik daarop verder de styles verbeteren of veranderen. Ik hoop dat jullie willen reageren zodat ik weet of er genoeg animo is voor al het werk dat er bij komt kijken. Heeft u nog andere vragen dan kunt u mij ook gerust mailen. Groetjes Rick