Auteur |
Onderwerp  |
|
Copietje
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 01/05/2012 : 16:14:39
|
ik heb nu een tyros 4 Black en heb nog een Yamaha PSR S 910 en ik vraag mij nu ook af , of ik de voice's en style's uit de PSR S910 die niet in de Tyros 4 zitten, over kan brengen . Iemand enig idee , of dit mogelijk is ? En zo ja , graag dan met een omschrijving hoe dit moet gebeuren ,als dat mogelijk is Had dit eerst bij Hammond geluiden naar Tyros gezet , heb de raad gekregen dit in een ander topic te zetten, bij deze dus
alvast bedankt
Groetjes
Men is nooit te oud om te leren |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 01/05/2012 : 16:17:47
|
Hoi Copietje,
Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe topic, zo houden we het forum netjes overzichtelijk!
Je kunt gewoon de gewenste styles naar een USB-stick kopiëren, en vervolgens die in de Tyros4 prikken. Met de File Access-knop van de Tyros4, ga je naar het tabblad USB en kun je daar je S910 styles vinden.
Dit werkt ook voor voices, mits ze geen SuperArticulation(2) voices zijn. Alleen moet je dan via de User Drive-knop gaan om je voices te kunnen vinden.
Ik zal niet garanderen dat ze allemaal werken, maar veel zullen waarschijnlijk prima gaan. Dit moet je zelf even uitproberen.
Succes ermee!
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 01/05/2012 : 16:20:31
|
Voor het overzicht heb ik de vraag en het antwoord uit het andere topic verwijderd.
Groet, Ruud |
 |
|
|
Onderwerp  |
|
|
|