Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Registratie - alfabetisch of nummeriek
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

penderso
New Member

25 berichten

Geplaatst - 29/04/2012 :  10:40:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag iedereen, ik had graag eens geweten of het mogelijk is mijn opgeslagen registraties te schikken volgens alfabetische orde of nog liever nummeriek volgens het bladnummer in de muziekboeken. Wat ik tot nu toe ook probeer, mijn tyros 4 zet alles door elkaar zodat het terug oproepen van de juiste bank wel een zoekplaatje word. Graag antwoord, met vriendelijke groeten, Omer

T-Rossie
Moderator

3275 berichten

Geplaatst - 29/04/2012 :  11:23:28  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Omer,
Hij zet niet alles 'door elkaar' maar sorteert wel degelijk.
Het vervelende is dat bank '1' dan bij bank '10' komt.
Ik heb mijn banken genoemd '01', '02' ..... t/m '45' zodat je precies weet op welk tabblad de gewenste bank staat, er zijn immers 10 per tab mogelijk.

Nog even met potlood op de bladmuziek schrijven welke reg-bank en preset (1-8) het is en je kunt heel snel uit de voeten.
Ga naar bovenaan de pagina

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 29/04/2012 :  12:16:51  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Omer

Ik heb de tabbladen waar de 8 banken in staan genummerd zoals T.R. al beschreef, bij de Hema simpele mapjes gekocht, en deze hetzelfde genummerd, tabblad-1 is mapje-1 voor de muziek.
Maar als je èèn tabblad wil, en daar gewoon alles in wil hebben, moet je knop 7 boven (view) indrukken, en dan kan je bijna oneindig blijven vullen, in hetzelfde blad, en zie je ook al je song's, in ABC volgorde.
Maar als je de song's opslaat met voor de titel een nummering b.v. 01 /02 enz. dan komen ze ook in die volgorde te staan zoals jij ze nummerd.

SUC6

Groet
Frans

Bewerkt door F.van Holten op 29/04/2012 12:29:54

paulmuz
Average Member

279 berichten

Geplaatst - 29/04/2012 :  15:21:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Omer

Ik heb voor ieder nummer één bank voor zien van 8 registraties.
het begint bij 001,002,003 enz dan breng je op je bladmuziek of tekst het nummer waar je dit heb geregistreerd.

bvb
001 Lapaloma
002 Maria Elena
003 Polonaise.........enz tot 500 stuks

ik gebruik van die klein kleefbriefjes op mijn tekst of muziek.
mvg
Paulmuz

penderso
New Member

25 berichten

Geplaatst - 30/04/2012 :  13:47:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt allemaal, ik ga nu aan de slag met de nummering aan te passen en hoop dat iedere bank in volgorde verschijnt. Voor ieder lied maak ik een gepaste registratie en dit sla ik op in een bank. Daarna een volgend lied in een volgende bank en zo verder, als deze nu zouden terug komen in volgorde zou dat een hele stap vooruit zijn. Anders is het inderdaad nuttig op het papier te noteren waar het opgeslagen is. Vriendelijke groeten aan al de forum-leden, Omer

penderso
New Member

25 berichten

Geplaatst - 30/04/2012 :  18:11:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik kan melden dat nu alles perfekt naar wens verloopt in verband met het opslaan van registraties. Ik heb nu genummerd zoals aangegeven werd, 01 02 03 en zo verder, voorheen deed ik 1 2 3 en dat lukte niet. Goed dat er een forum is en dat je er ook iets van leren kan. Dag iedereen met goede raad, Omer

theplayer
Moderator

3036 berichten

Geplaatst - 30/04/2012 :  20:06:23  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Omer,

Misschien is het slim om nu je er misschien nog niet zoveel hebt gedaan er 001, 002 enz enz van te maken.
Anders begint het gedonder straks weer als je over de 100 heen gaat.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 01/05/2012 :  17:55:01  Toon profiel  Reageer met citaat
Je bent mij bijna een dag, ach, waar praten we over , voor om dit te zeggen Frans, dat is nu eenmaal op een internetforum. Frans zijn reactie zou héél slim zijn als je veel registraties van nummers maakt!

( Kon het niet laten )

Groet, Bert

Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...

Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W

Bewerkt door bertus op 01/05/2012 17:56:17

penderso
New Member

25 berichten

Geplaatst - 01/05/2012 :  20:53:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ga toch maar de goede raad van de moderator opvolgen, om inderdaad niet voor verrassingen tekomen. Ik ben deze manier van opslaan niet gewoon, mijn vorig toestel was een Ketron SD5 en daar ging dit heel anders in zijn werk, eigenlijk heel vlot op 2 manieren. Groeten, Omer
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000