Auteur |
Onderwerp  |
|
Tont4
Average Member

192 berichten |
Geplaatst - 03/05/2012 : 22:30:06
|
hallo ik heb weer een vraag: ik heb een wave ingeladen in de T4,NU WIL IK DAAR GRAAG EEN MELODIE BIJSPELEN EN OPNEMEN IS DAT MOGELIJK?(ALS WAVE) |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 04/05/2012 : 00:51:09
|
Natuurlijk is dat mogelijk, maar wel met een kleine omweg!
- Zet de file op een USB stick (zorg dat het een 44100 Hz, 16 bit Stereo file is). - Plug de USB stick in de Tyros 4. - Druk bij Hard Disk Recorder op Select. - Druk op de knop Change Menu, en daarna op Wave Import. - Ga naar het tabblad USB en selecteer de aan te passen wave, en klik op Yes zodat de file wordt ingeladen.
Nu kun je de wave gaan bewerken
- Druk op de knop Select bij Hard Disk Recorder. - Selecteer de aan te passen wave. - Druk op Setting en ga naar het tabblad Rec Mode. - Kies in het menu linksboven voor Bounce - Druk op de knop Rec en daarna op Play, zodat de file wordt afgespeeld en gespeelde noten worden opgenomen. - Nadat de opname is voltooid druk je op Stop. - (als je niet tevreden bent met de opname kun je voortijdig op Stop drukken, en vervolgens op de knop UNDO onder Rec Data, dit wist de laatste opname.)
- Als je tevreden bent druk je op Save. - Vervolgens kun je via Select onder Hard Disk Recorder de file exporteren met de knop Export en dan OK. - Ga naar je USB stick en geef de nieuwe file zijn naam.
Zo gepiept.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
Tont4
Average Member

192 berichten |
Geplaatst - 04/05/2012 : 10:29:46
|
hoi Martijn
bedankt voor de goede uitleg, heb het geprobeerd en het werkt, nogmaals bedankt