Auteur |
Onderwerp |
Keyman
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 18:21:06
|
Geweldig goed nieuws Ik ben zeker van de partij en hoop hier nog veel van te leren tot dan Gerrit
|
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 21:29:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Keyman
Geweldig goed nieuws Ik ben zeker van de partij en hoop hier nog veel van te leren tot dan Gerrit
hartstikke leuk dat je komt! |
|
|
j.vanaerle
Junior Member
77 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 21:54:53
|
Onderstaande tekst is vandaag via mail verstuurd door Oostendorp aan de klanten die een Kronos hebben gekocht. In de bijlage is het programma opgenomen zoals Qui dat heeft samengesteld. Qui en Piet: bedankt voor het vele voorbereidende werk. De avond zal zeker een succes gaan worden!
------------------------------------------------------------------
Woensdag 12 september vindt tussen 18:30 en 21:30 de eerste Kronos gebruikersbijeenkomst bij Oostendorp plaats. Hierbij nodigen wij u van harte uit, om bij dit zeer interessante samenkomen aanwezig te zijn. Toegang en deelname zijn voor u als gewaardeerde Kronos-klant van Oostendorp geheel kosteloos.
Doordat de Kronos zoveel mogelijkheden heeft zijn er veel punten waarop we onze kennis kunnen gaan uitbreiden. Dit gaan we doen in de vorm van workshops. De workshops worden door ervaren gebruikers van de Kronos zelf gegeven in een informele sfeer. Tijdens en na de workshops is er ruimte voor het beantwoorden van vragen over de workshop onderwerpen. Complexere vragen kunt u vooraf per mail stellen. U kunt uw mail richten aan ondergetekende (guido@oostendorp-muziek.nl). Uw vraag wordt dan aan de lijst toegevoegd, zodat de workshopleider het beantwoorden van uw vraag indien nodig kan voorbereiden. De eerste workshop zal zich richten op het leren gebruiken van de basis onderdelen van de Kronos. Behandeld worden de verschillende synthesizer onderdelen en het maken van je eigen geluiden, de KARMA Pattern Generator (arpeggiator) en het maken van eigen combi's. Deze eerste workshop zal gegeven worden door Qui Robinez die voor de Korg M3 en de Korg Kronos Soundsets maakt en deelt met de verschillende gebruikersgroepen. De inhoud van de bijeenkomst treft u in de bijlage.
Wij zien u woensdag 12 september 2012 graag verschijnen. U kunt zich aanmelden via het Oostendorp Kronos-forum.
|
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 23:02:20
|
Leuk dat je er ook bij zult zijn, Gerrit.
Jean Paul, graag gedaan. En jij ook bedankt voor de bemiddeling met Oostendorp.
En ook heel goed, dat er nog een extra schrijven is doorgestuurd naar de overige Kronos-gebruikers, die misschien dit forum nog niet hebben ontdekt. En die dus nog niet op de hoogte zijn van de komende workshop.
Het gaat lekker.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
lautje
Junior Member
66 berichten |
Geplaatst - 07/07/2012 : 22:50:40
|
he new in town, als ik jou verhaal lees heb ik bewondering voor jou inzet.Ik zie het wel aan mijn vader,die heeft een paar tia,s gehad en kan ook vaak niet op woorden komen dus bij deze veel resepct |
Bewerkt door lautje op 07/07/2012 22:54:40 |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 07/07/2012 : 23:29:39
|
Hallo Lau,
Heel erg bedankt voor je aardige, opbeurende woorden. Hartverwarmend om te lezen. Het is inderdaad af en toe zeer frustrerend. Maar als ze aan je hersenen moeten komen, is het altijd risky business. En is het altijd weer afwachten hoe je na zo'n operatie er uitkomt, en of je er nog wel uitkomt. Hierbij ook veel sterkte met je vader gewenst, Lau. Het zal voor hem ook een strijd zijn.
Warme groet, Piet |
|
|
rprhendriks
Starting Member
2 berichten |
Geplaatst - 09/07/2012 : 11:16:51
|
Goedemorgen,
Goed initiatief, ik ben graag aanwezig.
MVG, Rob Hendriks |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 09/07/2012 : 11:31:15
|
Hallo Rob,
Van harte welkom op deze site. Leuk dat je er ook bij bent gekomen. En tot ziens op de workshop.
Groet, Piet
|
|
|
dongfang
Junior Member
66 berichten |
Geplaatst - 10/07/2012 : 13:03:55
|
Dank voor de uitnodiging. Ik ben graag aanwezig en kijk er naar uit :)
Groet, Kris |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 10/07/2012 : 13:11:20
|
Hallo Kris,
Van harte welkom op ons forum. En graag tot ziens op de workshop
Groet, Piet |
|
|
ravdebo
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 15/07/2012 : 19:29:47
|
Hallo mede-Kronosisten,
Ben sinds kort ook in het bezit van een Kronos, en dit lijkt me de uitgelezen mogelijkheid om het apparaat beter te leren kennen. Ben dus ook graag van de partij.
Oostendorp en Qui: bedankt voor het mogelijk maken van deze workshop en tot 12 september!
Gr., Ravin |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 15/07/2012 : 22:35:11
|
Hallo Ravin,
Altijd fijn om te lezen dat we weer een nieuw Kronoslid erbij hebben. Veel plezier hier op dit forum. En graag tot ziens op de workshop.
Groetjes, Piet
|
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 16/07/2012 : 09:54:41
|
welkom nieuwe leden
leuk om te lezen dat jullie ook komen op de workshops. Mocht je vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen op dit forum. Er zitten hier een hoop ervaren mensen op vele vlakken die bijna overal wel een antwoord op hebben. |
|
|
Rhayader
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 20/07/2012 : 22:55:05
|
Hoi Allen,
Uiteraard ben ik van de partij op de workshop van 12 september.
Groet, Rhayader |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 21/07/2012 : 09:34:49
|
Hallo Rhayader,
Leuk dat je er ook bij zult zijn. Dan zien we elkaar wel op de workshop.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
Onderwerp |
|