Auteur |
Onderwerp  |
korgie
Junior Member

64 berichten |
Geplaatst - 26/05/2012 : 14:35:18
|
Hallo New in Town,
Wat jij wil is zeker mogelijk dmv een all in one touch pc. Dat is dus een touch screen met pc onderdelen er in gebouwd net zo als mijn Imac. Alleen mijn Imac is geen touch screen. En die zijn bij de meeste computerwinkels wel te koop. Je krijgt er wel een toetsenbord en muis bij,maar je kunt ook het virtuele toetsenbord van windows gebruiken zodat je alles via het touch screen doet.
Mvg:Korgie |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 26/05/2012 : 16:22:10
|
Hallo Korgie,
Dank je wel voor je tip. Dan ga ik over een poosje wanneer ik met het tweaken van de Kronos klaar ben, en weer aan mijn bladmuziek toe ben, op zoek naar zo'n all in one touch pc, met ook een touch screen. Zodat ik ook daarmee de bladmuziek kan omslaan via zo'n touch-screen.
Want ik heb nu al teveel pedaaltjes, op de grond staan... Ik weet nu soms al niet meer welke ik ook al weer moest hebben.
Groetjes, Piet |
 |
|
lautje
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 06/06/2012 : 19:04:16
|
hallo mensen ik ben ff niet aanwezig heb een vet virus op mijn computer deze ff wegbrengen en dan hoop ik weer online te zijn gr lau |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 06/06/2012 : 19:59:13
|
Beterschap... :-)
Groetjes, Piet |
 |
|
Rhayader
Starting Member
6 berichten |
Geplaatst - 20/07/2012 : 22:53:29
|
Hoi Allen,
...uiteindelijk de verleiding niet kunnen weerstaan en zojuist teruggekeerd uit Wezep met een Korg Kronos in de achterbak... Na de demo bij Oosterdorp van vorig jaar en de verhalen hier op het forum toch overstag gegaan om een Kronos aan te schaffen.
Ik ga dadelijk nog even stoeien met al de informatie hier op het forum en hoop binnen niet afzienbare tijd zelf ook e.e.a. aan te kunnen dragen.
Groet, Rhayer |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 21/07/2012 : 09:29:12
|
Hallo Rhayer,
Gefeliciteerd met de aankoop van jouw Korg Kronos. Dat wordt nog wel wat studie ben ik bang, om dit veelzijdige instrument goed te leren bedienen. Maar heb je hem eenmaal wat beter door, dan is het een prachtig instrument.
En ook van harte welkom op ons Kronos-forum. We doen hier ieder, op zijn eigen manier allemaal ons best, om de Kronos te leren begrijpen. Maar we proberen hier ook iedereen steeds weer verder vooruit te helpen. Er is inmiddels best al wel veel kennis aanwezig op dit forum. Dus als er vragen komen, en die komen er... Stel ze gerust.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 21/07/2012 : 11:04:51
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rhayader ...uiteindelijk de verleiding niet kunnen weerstaan en zojuist teruggekeerd uit Wezep met een Korg Kronos in de achterbak... Na de demo bij Oosterdorp van vorig jaar en de verhalen hier op het forum toch overstag gegaan om een Kronos aan te schaffen.
welkom, veel plezier met de kronos  |
 |
|
Onderwerp  |
|