Auteur |
Onderwerp  |
|
Rumocool
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 28/05/2012 : 20:54:27
|
Hallo beste muziek liefhebbers,
daar ik een grote fan ben van JMJ zou ik eens graag willen weten of je daar voices van zou kunnen kopen. Misschien wave files en er zelf UVN voices van maken. Ik heb de afgelopen dagen het internet afgesurfd maar kom niets bruikbaars tegen. Een gouden tip zou erg gewaardeerd worden  Ik heb al uitgekeken naar de premium pack"Analog vintage synth"maar vind maar weinig geluidsfragmentjes van alle voices,er zouden er enkele bij zijn.
Mvg.Rudolf. |
|
lacobo
Average Member

245 berichten |
Geplaatst - 30/05/2012 : 22:03:12
|
Hallo Rudolf, Heb eens wat losse geluiden weten te bemachtigen van Jean-Michel Jarre (voor het geval mensen zich afvragen wie of wat JMJ is). Zal ze eens opzoeken en kijken of er een voice van te maken is. Overigens, het Synth pack bevat een paar geluiden die aan het Pre-Oxygene tijdperk doen denken (helaas niet van na Oxygene).
Groet, Bert (Jarre fan sinds 1986)
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
 |
|
Rumocool
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 31/05/2012 : 12:51:20
|
Hoi Bert,leuk te horen dat er nog Jean Michel Jarre fans zijn 
Zou leuk zijn als je wat kon fixen,heb me al gek gesurfd maar kan niets vinden. Ik heb op de Tyros ondertussen al klanken van wave files kunnen maken,dus dat lukt , maar geen van JMJ.
Alvast bedankt,ik hoor het wel van je .
Mvg. |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 31/05/2012 : 21:02:13
|
In de nieuwe synth pack zitten zeker goede JMJ geluiden,en ook Vangelis. Maar je kan zelf ook behoorlijk sleutelen aan de geluiden, dat doet JMJ uiteraard ook. Ik zal binnen kort wat op YT zetten ter demo.
Gr, Soryt |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
|
Rumocool
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 02/06/2012 : 08:03:27
|
Hoi Soryt,
prachtig "The unknown man " van Vangelis.
Alvast bedankt voor de moeite die je gedaan hebt.
De style heb je zelf gemaakt of is het een standaard style!
Mvg.Rudolf. |
Bewerkt door Rumocool op 02/06/2012 09:49:45 |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 02/06/2012 : 13:35:27
|
De style heb ik ooit is ergens op het net gevonden,vervolgens de drums bewerkt en de geluiden aangepast. De synth geluiden zijn merendeels uit het Synth Pack,en heb ik wat geedit om enigzins op het orgineel te lijken. Zal binnenkort een andere opname maken met minder "speel& registratie fouten. Het ging mij om even de mogelijkheden te laten horen van het synth pack en ik hoop dat de foutjes me vergeven worden 
Soryt  |
 |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 10/06/2012 : 23:03:09
|
Hoi Soryt,
goed gedaan, trouwens hoe krijg je al die kleuren tijdens het spelen achter op je keyboard? led balkje gemonteerd?
Je mag reageren, alle letters zitten in je toetsenbord |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 10/06/2012 : 23:47:58
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aberendse5
Hoi Soryt,
goed gedaan, trouwens hoe krijg je al die kleuren tijdens het spelen achter op je keyboard? led balkje gemonteerd?
Ik heb het filmpje even terug gekeken en ik denk dat het door de lichtval komt van buiten, geen effect aan toegevoegd . Dus puur toeval 
Groet, soryt |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 05/07/2012 : 22:22:38
|
Hoi rudolf,
als je een mailadres hebt dan heb ik nog wel iets leuks voor je van JMJ en Vangelis
Gr. Evert |
 |
|
CorV
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 18:43:32
|
Hallo Evert,
Ik houd ook zo van synth. muziek. Het is misschien niet beleefd om te vragen maar zou ik ze ook mogen? Groet CorV |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 06/07/2012 : 19:46:31
|
Heb je dat ook voor de Ty3?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
Rumocool
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 31/07/2012 : 15:52:24
|
Hoi Evert,heb je net een pm gestuurd,sorry voor de late reactie maar ben de ganse maand Juli op vakantie geweest :)
Mvg.Rudolf. |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 01/08/2012 : 13:05:33
|
Ze zijn geweldig na even een tijdje uitgeprobeerd te hebben! Dank hoor!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
Rumocool
Starting Member
9 berichten |
Geplaatst - 02/08/2012 : 06:05:39
|
Inderdaad,ik ben er ook blij mee. Bedankt.
Mvg.Rudolf. |
 |
|
|
Onderwerp  |
|