Auteur |
Onderwerp  |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 24/06/2012 : 12:38:51
|
Hallo,
Ik ben er al eventjes me bezig, maar lukt me voor geen meter.
Ik wil van een style intro 3 kopieren naar een andere style, ik weet dat ik dat in de style-assembly moet gaan doen, maar hoe verder??
wie helpt me uit de brand....
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 24/06/2012 : 15:20:19
|
Hallo Toine, ik meen me te herinneren dat Wim hierover eens een bijdrage gemaakt heeft; iets in de aard van via een PCprogr. de style in verschillende delen te splitsen, waaronder "midi" en dan de gewenste bewerkingen uitvoeren en teug tot "Style" assembleren. Sorry dat ik niet meer kan doen, maar kijk eens bij Wim's bijdragen. VrGr eddy |
 |
|
vlbrgt
Senior Member

618 berichten |
Geplaatst - 24/06/2012 : 16:58:31
|
Toine,
Dit kan je doen op de Tyros 4 zelf. Volg gewoon de handleiding in de 'Reference Manual' (Engelstalig). De uitleg stap voor stap volgen, en dan kom je er wel uit.
Style assembly blz 44 - 45 in'Reference Manual'.
Mvg Etienne
|
Bewerkt door vlbrgt op 24/06/2012 16:58:56 |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 26/06/2012 : 20:43:27
|
Hoi Etienne,
heb de reference manual ff gedownload die had ik nog niet.
en gaan maar eens heerlijk lezen da's ook relaxed 
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 01/07/2012 : 12:59:54
|
Hallo,
Nou na wat keren gelezen en geprobeerd te hebben is het eindelijk gelukt
Ik heb intro 3 van een andere style kunnen kopieren naar de user style, de "bar"lengte en tempo aangepast en alles start nu zoals ik het wou hebben.
Echter 1 ding lukt me nog niet....
de gekopieerde intro 3 klinkt nu veel te hard t.o.v de rest van de style, kan ik deze ook ergens aanpassen zodat de volumes gelijk staan??
Als dat ook nog eens lukt ben ik weer een stap verder met mogelijkheden.
Gr Toine
 |
|
|
Onderwerp  |
|