Auteur |
Onderwerp  |
|
forum yamaha tyros4
New Member

44 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 14:00:14
|
zijn er multypads verkrijgbaar voor de tyros4? Zo ja waar en hoe downloaden. Of worden die met een styl mee geleverd Wie oh wie kan hier enig uitleg aan geven? fred
F.van Huut |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 19:07:27
|
Hoi Fred,
Welkom op het forum! Ik hoop dat je hier al je vragen beantwoord mag zien. Zeker ook goed om dit op jouw leeftijd actief te gebruiken! Voor wat betreft je vraag:
Via deze link kom je op het multipad gedeelte van de site www.psrtutorial.com
Deze files zijn allemaal gratis te downloaden. Het zijn de blauwe namen in de gele vakjes, die op .zip eindigen.
Ook zie je aan de linkerkant van de site, in het menu, 4 namen staan (Henni, Frank, Leo en Vince). Door op deze namen te klikken kom je bij de Multipads die deze heren gemaakt hebben.
- Download de bestanden en pak ze uit. - Zet ze op een USB-stick en prik die in je Tyros. - Druk op de knop Select bij Multipad, en ga naar het tabblad USB.
Je kunt de multipads direct vanaf de USB stick gebruiken, of ze kopiëren naar de hardeschijf van je Tyros. Net wat je prettiger vindt.
Succes!
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 27/06/2012 19:08:52 |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 13:50:05
|
misschien heb je effe een tipje voor mij,hoe te handelen als de multipad naar de HD moet. ik begin het downloaden aardig door te krijgen, kzeg maar zo "oefening baard kunst". stap voor stap kom ik hoger op de Tyrostrap.!! daarom heb ik vragen op het forum hier, en dat breng mij veel plezier. B.V.D DWest doet zn best.
DWff |
 |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 15:30:37
|
Om multipads te kopiëren naar de hardeschijf doe je het volgende:
- Zet je gewenste multipads op je usb stick (uitgepakt en wel, dus de echte .pad files, niet de .zip) (je kunt ze ook in een map zetten) - Prik je USB stick in de Tyros - Druk op Select bij de Multipads. - Ga naar het tabblad USB. - Druk op Copy, en selecteer alle multipads die je wilt hebben, of de map(pen) waar je ze in hebt gezet. - Ga naar het tabblad HD - Druk op New, en maak een map met de naam Multipads - Open die map en druk op Paste.
Al je multipads zijn nu naar de harde schijf gekopiëerd.
Veel succes ermee!
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 16:57:15
|
Martyn Bedankt,tis gelukt. DWest doet zn best.
DWff |
 |
|
|
Onderwerp  |
|