Auteur |
Onderwerp  |
Evert
Average Member

124 berichten |
|
vlbrgt
Senior Member

618 berichten |
Geplaatst - 24/06/2012 : 21:57:02
|
Evert,
Bedankt voor voor de tip.
Mvg Etienne
|
 |
|
WFF
Average Member

215 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 09:03:23
|
Dag Evert,
Namens mij ook bedankt voor de tip!
Groetjes, Wim T4-XL Samson Resolv 50a + Sub 88 |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 10:22:31
|
Hallo Evert,
Ook van mij bedankt.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 12:28:27
|
Hoi Evert
Dit zijn nou de leuke dingen van zo'n forum
Bedankt.
Groet Frans
|
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 14:31:15
|
Dank je wel hoor!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 16:43:00
|
voor mij een klein probleempje,kan geen engels. maar wel een goede tip. DWest. T4
DWff |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 25/06/2012 : 17:50:28
|
Dirk
Op de site ChristmasT4.zip en CrooningT4.zip aanklikken, dan openen of opslaan.
Groet Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 25/06/2012 17:51:22 |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 26/06/2012 : 18:39:26
|
hoe krijg ik deze op mn stik? en dan op de T4. keertje of 10 geprobeerd,dus niet. er zijn vast wel tipjes voor deze welwillende jongen van 64 j. zal best wel aan mij liggen,kan "t ook niet helpen. DWest doet zn best.
DWff |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 26/06/2012 : 19:41:29
|
Dirk,
Je moet de bestanden eerst via de download link naar je pc copieeren in je map downloads en dan uitpakken want het zijn zip (ingepakte) bestanden.Uitpakken doe je als je windows 7 hebt met rechter muisklik aanklikken en dan voor alles uitpakken kiezen hij maakt zelf een map aan. Anders met winzip of een ander uitpak programma.Doe de usb stik in je computer en copieer de twee bestanden dan naar je usb stick.
Kopieeren en plakken doe je zo?
Ga naar de downloadmap op je pc en wijs het bestand crooningT4 of christmasT4 aan met je muis en druk op de rechter muistoets, kies kopieeren. Ga naar je usb stick via deze computer op je pc en open deze. Ga in het rechter veld staan met je muis en klik op je rechtermuisknop en kies voor plakken.de gegevens worden nu overgestuurd naar de usb stick.
gr, Evert. |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 26/06/2012 : 20:47:38
|
tis helemaal geweldig,staat wel veel op wat ik niet kan,maar dat maak niets uit. elke keer staat ik weer met mn oren te klapperen en dat blijf nog wel even ook met een T4. Evert het is Gelukt super bedankt voor de uitleg. DWest doet zn best.!
DWff |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 26/06/2012 : 22:39:05
|
Dirk,
Nog even dit, in beide mappen zit een word bestand genaamd - table of contents - open deze en print ze uit. Hier staan alle liedjes op die er in de map zitten, ook zit er een bestand - read me - in.
Gr. Evert |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 13:14:42
|
Je blijft je verbazen over de mogelijkheden van de T4..... Het is deze meneer gelukt om de T4 te laten klinken als een goedkoop jaren '70 orgeltje.
Vrijwel in elke registratie wordt Sustain en Harmony Chord gebruikt. Het enige dat verraadt dat het om de T4 gaat is het slagwerk en de begeleiding. Over smaak valt niet te twisten, maar wat mij betreft zijn deze registraties absoluut geen aanrader.
Groet, Ruud |
 |
|
Evert
Average Member

124 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 14:51:58
|
Ruud
het is jammer dat je zo reageert,op iemand die onmens veel werk heeft gehad om dit alles bij elkaar te verzamelen en dan ook nog eens zo vriendelijk is om dit met andere Tyros bezitters te delen.
Je weet dat je alles nog naar je eigen zin kunt veranderen maar dat is natuurlijk te veel werk voor je. Het mooiste zou natuurlijk zijn als je registraties kunt downloaden die aan jou smaak voldoen maar smaken verschillen en de meeste dromen zijn bedrog. Trouwens op het toetsenbord van je computer zit een knopje dat heet delete daarmee kun je het zo in de prullenbak gooien als het je niet bevalt. Maar ga niet van dit soort onzin uitkramen op dit forum.
Gr. Evert.
|
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 16:35:06
|
Goh Evert, wat een felle reactie.
Het is natuurlijk een goed iets dat mensen zaken beschikbaar stellen op het internet om met anderen te delen. De tijd die iemand ergens insteekt zegt nog niets over de kwaliteit van het resultaat. En ik reageer alleen op het resultaat; de kwaliteit van de registraties.
Als je me wat langer zou kennen op dit forum zou je weten dat ik nooit de intensie heb om iemand af te branden, maar mijn eerlijke mening geef. Nu dus eens een keer niet een positieve, omdat ik het T4-onwaardig vind. En ja, ik weet hoe de T4 en een computer werkt en het is inderdaad ontettend veel werk om deze registraties naar smaak aan te passen. B.v. in bijna elke registratie de Sustain en/of Harmony uit te zetten.
Wat ik al zei valt over smaak niet te twisten. De meeste forumleden kennende, zijn zij een betere kwaliteit gewend; vandaar mijn afraden.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 27/06/2012 16:41:19 |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 27/06/2012 : 16:53:21
|
Ja ruud wel even positief blijven,ook al is het je ding niet, alle dingen op het forum (vind ik tenminste) moeten wel gerespecteerd worden. er word zoveel tijd door al deze hobbyisten aan besteed, dat wij er allemaal wel wat van opsteken. ik vind het geweldig, en met mij nog vele anderen hoop ik.!! wij zijn toch op de wereld om elkaar,te helpen niet waar. Gr. DWest doet zn best.
DWff |
 |
|
Onderwerp  |
|