Auteur |
Onderwerp  |
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 10:33:23
|
Hallo Ruud, ben inderdaad even aan de gang gegaan ermee, en jammer van al die sustain die erin zit. De registraties krijg ik niet goed. Heb alles opnieuw gedownload en waar ook T2 stond weggehaald. Die registraties blijven zoals ik al eerder beschreven had. Niet allemaal maar wel een groot aantal maar dat maak niet zoveel uit vind ik. De stylen is aan ander verhaal, die komen werkelijk goed over. Ik vind daarintegen ook lang niet allemaal even goed maar dat is persoonlijke smaak. Die beste man heeft er veel werk aan gehad, dat is zeker. Ik zeef eruit wat ik wel mooi vind en pas het waar nodig aan.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Bewerkt door bertus op 30/06/2012 10:43:35 |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 17:45:52
|
Hoi,
Ondanks het vele werk van deze man en dat hij dit wil delen met anderen is alleen maar positief, dat het niet je bepaalde smaak is moet ieder voor zich bepalen.
Een gekregen paard..... en de knop delete kan wonderen verrichten 
Ook is het niet mijn smaak, maar heb ze toch even geprobeerd, en dan toch kun je hieruit weer veel leren om HOE te combineren.
Het leukste blijft toch om ZELF je reg's te maken, met alles wat er omheen hangt, is wel veel werk maar wel leuk en tenslotte is het je hobby, dus tijd maakt niet uit 
Ik denk dat sommige vergeten dat de reg's niet de kwaliteit maken, maar de toetsenist zelf maakt het spel icm de mogelijkheden van de Tyros.
Blijf van je hobby genieten met de capaciteiten die je hebt, want zoals sommige mensen op youtube hun kunsten laten zien is geen graad meter, maar ook hieruit kun je zelf je spel proberen te verbeteren leren.
Mensen geniet maar op je eigen manier van de Tyros!!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 30/06/2012 : 22:50:53
|
Helemaal mee eens. ieder op zijn eigen manier,met heel veel plezier. DWest doet zn best.!!
DWff |
 |
|
omer
Average Member

177 berichten |
Geplaatst - 11/09/2012 : 12:49:26
|
Ik heb mijn T4 nog maar enkele maanden en door deze registraties op te slaan heb ik alvast veel bijgeleerd over het samenstellen van registraties. Alvast dank u wel aan samensteller en vooral ook aande plaatser van dit bericht. Aan het forum, wel of niet mooi ga ik me niet wagen, ik kan er wel van genieten en hoop dat er in de toekomst nog meer van deze berichten komen. Omer |
 |
|
Onderwerp  |
|
|
|