Auteur |
Onderwerp  |
|
Tyros4-orgel
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 13/07/2012 : 14:40:31
|
Ik heb vanmiddag een upload op YT. gezet, en wel het nummer Ave Maria no morro. Hierbij gebruik ik orgelgeluiden á la Hammond H-100 gemaakt met de digitale drawbars van de Tyros4. Ook de "percussie" en de "second-voice" geluiden zijn daarmee gemaakt en daarna gecombineerd met de orgelgeluiden als tweede "layer".
Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=Xe2oTgjvVak
Veel kijk- en luisterplezier gewenst... Groeten, Jan.
Nu in het bezit van een waar Yamaha Tyros4-orgel, in dit model de enige ter wereld !! |
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 14/07/2012 : 08:43:13
|
Hoi Jan, mooi gespeeld en wat een opstelling met zo'n tweede toetsenbord eronder (zie je steeds vaker als ik zo het forum lees). Misschien kun je je video beter toevoegen aan "links naar youtube' in de 'overige onderwerpen categorie' bij al die andere video inzendingen?
Gr. Wouter |
 |
|
Tyros4-orgel
New Member

24 berichten |
Geplaatst - 15/07/2012 : 09:08:30
|
Hallo Wouter, dank je voor je complimenten :-) Ik heb van de Tyros4 een compleet orgel gemaakt, met behulp van een bestaand onderstel. Dus ik heb ook de beschikking over pedalen en een zwelpedaal ! De volgende keer zal ik mijn video toevoegen bij die andere inzendingen, oké ? Voor mij is dit forum redelijk nieuw, dus ik moet er nog even aan wennen.
Groeten, Jan.
Nu in het bezit van een waar Yamaha Tyros4-orgel, in dit model de enige ter wereld !! |
 |
|
|
Onderwerp  |
|