Auteur |
Onderwerp |
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 02/08/2012 : 21:16:23
|
Ik zie niet apparts. |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 02/08/2012 : 21:17:19
|
Ik denk, en ik ben ook maar een simpele ziel, dat het gewoon een songstyle is die geladen is. Gekocht of niet dat maakt niet zo uit lijkt mij. Het nummer is niet zo moeilijk om te spelen, het juiste ritme of style erbij vinden wel...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 02/08/2012 : 21:24:43
|
dus er is volgens jullie hier wel degelijk iets "gekochte" mee in het spel.......Dat kan toch normaal ook niet anders?Hoe zou je dat in godsnaam zo voor elkaar krijgen??? Maar dat die vent toch beweert "live"......... |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 02/08/2012 : 21:41:29
|
Is gewoon Movie&Show, WildWest Tyros 3 niks geen apparts dus |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 03/08/2012 : 11:15:01
|
Dacht ik ook, heb zojuist nog even gekeken toen ik thuis kwam van werk, en de melodie, tja die zit in je hoofd... De juiste style bij het juiste nummer, en dat doe jezelf al Ton!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 03/08/2012 : 23:20:34
|
Ik zie ook geen bijzonderheden, gewoon spelen met een style zoals het bedoeld is. Is helemaal geen ingewikkeld nummer, dus even oefenen en je kan het .
Soryt |
|
|
maestro
Junior Member
71 berichten |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 04/08/2012 : 18:11:33
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonfire
dus er is volgens jullie hier wel degelijk iets "gekochte" mee in het spel.......Dat kan toch normaal ook niet anders?Hoe zou je dat in godsnaam zo voor elkaar krijgen??? Maar dat die vent toch beweert "live".........
???? (begrijp het even niet Ton waar je heen wilt) Ik kan er even niet opkomen, omdat ik nu niet achter mijn nog steeds onvolprezen keyboard zit, maar je hebt ze zelf in je tyros 3 zitten! De styles! Denk even aan de meest bekende van alles, Pirates of the Caribbean, hoe heet die style even ook al weer? En dan kan jezelf ook 'live spelen'. Vul even aan 'collega's...(waarvoor hartelijk dank )
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 04/08/2012 18:20:29 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 04/08/2012 : 19:44:52
|
Je bedoelt MovieSoundtrack? Da's de Pirates Style.
Misschien is Bonfire niet gewend om met styles te spelen, of klonk de gebruikte WildWest style, niet style-achtig genoeg (moet toegeven, hij klinkt ook niet echt style-achtig vind ik zelf). Het is gewoon goed en creatief gebruik van styles.
Zoek eens wat filmpjes van Peter Baartmans/Martin Harris/Michel Voncken zou ik zeggen, die gebruiken de styles ook op deze manier... en vaak nog spectaculairder.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 05/08/2012 : 08:58:59
|
Hoi Bertus,
1. Als het tempo flink naar beneden gaat bij dit nummer zal het m.i. alleen maar mooier worden. Ik zie verder ook niets bijzonders eigenlijk.
2. Je zou gereageerd hebben op mijn topic ""microfoon""". Ik kreeg daarover een mail, maar ik zie niets.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 06/08/2012 : 12:10:02
|
Sorry Hans, ik moet je daar in het ongewisse blijven, kijk even maar je mail...moet iets fout zijn gegaan...
Groet, Bert
|
|
T-Rossie
Moderator
3236 berichten |
Geplaatst - 06/08/2012 : 19:53:56
|
Bonfire, Ben het met de andere sprekers eens. Hij speelt inderdaad gewoon live en het stelt eigenlijk niet zo veel voor. Wat is volgens jou dan zo 'knap'?
Overigens vind ik niet dat hij geīrriteerd reageerde, hij gaf gewoon een eerlijk antwoord.
|
|
|
Fred ya2
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 02/02/2013 : 09:07:07
|
Geachte, Ik heb onlangs midistyles aangekocht maar weet niet hoe ik die moet laden als ik die wil afspelen via mijn USB stick speelt de midi volledig zelf mijn bedoeling is om de begeleiding zelf te spelen waarbij de voice automatisch word overgeschakeld kan iemand mij daar een antwoord op geven .Beste dank. |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 03/02/2013 : 19:48:28
|
Beste Fred Ya2,
welkom op het forum. Je kunt je vraag het beste in een nieuwe thread starten.
Maarten |
|
|
|
Onderwerp |
|