Auteur |
Onderwerp |
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 28/01/2013 : 14:42:10
|
wie kan mij vertellen welke styl ik kan gebruiken bij het lied, the power of love. volop aan het experimenteren,maar kan het nog niet vinden.
Ik doe mn Best,alvast Bedankt DWest.
luctor et emergo.!!!
Gr. D.Alletijd.
DWff |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 28/01/2013 : 16:26:31
|
Hoi,
Ik denk dat deze song veel bijzondere kenmerken heeft die je moeilijk kunt nabootsen. Misschien is het verstandig om eens te kijken of er een songstyle van bestaat. Kijk eens bij D.O.O.DE of Hage. Ik koop daar ook mijn styles die iets ingewikkelder zijn.
Bijgaand een voorbeeld hoe het kan klinken.
http://www.youtube.com/watch?v=q84CIyjv6dk Bij een midi kun je wat kanalen uitschakelen en speel je bv zelf de melodie en de akkoorden.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 29/01/2013 07:19:59 |
|
|
Tont4
Average Member
192 berichten |
Geplaatst - 28/01/2013 : 18:40:47
|
Edit moderator : Tikfoutje in URL verbeterd
hoi dwest
kijk eens op deze site daar staat de midi file en de styl die je kunt gebruiken http://psrtutorial.com/midi/midi_M.html
|
Bewerkt door T-Rossie op 28/01/2013 23:52:23 |
|
|
maartenb
Moderator
863 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 08:08:50
|
Moet de URL niet zo zijn?
http://psrtutorial.com/midi/midi_P.html
Helaas staat bij de Power of Love geen style suggestie.
Overigens, DWff, ik neem aan dat je het lied bedoelt van Huey Lewis and the News?
Maarten |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 10:11:57
|
Hallo Maarten,
Ik vermoed eerder dat Dirk The power of love van Jennifer Rush bedoelt. Dat nummer heb ik wel in mijn muziekverzameling, maar die moet nog helemaal geupdate worden naar mijn nieuwe muzieksysteem, dus daar moet ik ook nog een style bij zoeken. En passende registraties bij maken. Ik kan me wel herinneren, van jaren terug, want zolang heb ik dat nummer al niet meer gespeeld, dat ik ook altijd moeite heb gehad, om er een voor dat nummer geschikte style bij te vinden. Als ik daar over een poos aan toe ben, toch eens kijken of ik met de vele Tyros-styles, dat probleem beter op kan lossen...
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 29/01/2013 10:13:26 |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 13:14:04
|
Inderdaad Piet,dat van Jennifer Rush, maar ik klaar ook deze klus. met tips van her en der, kom ik al ver. tis wat kijken en wat zoeken, maar ik ga wel resultaat boeken. dit is misschien wel een gouwe ouwe, maar ja,ik moet ook een repertoire op bouwen. haha!! wat bij mij lekker ligt in het gehoor, ga ik proberen,daar doe ik het voor. voor de reacties geef ik een 10, je krijg wat je verdien. toch?
Bedankt,want jullie waren weer bereid, er is weer een blije D.Alletijd.
DWff |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 14:10:16
|
Ha, ha is goed, Dirk.
Nog even over die Power of love. Misschien is de style LoveSong, te vinden in de Ballad sectie van de Tyros 4, nog een optie. Het is hem niet helemaal, maar misschien heb je er wat aan.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 17:28:27
|
Piet,dat is oka, elke tip trek ik na. ook al istie het niet, ook dan heb ik geen verdriet, ik blijf scherp en ben niet down, wat moet je zonder New in town. dus,ik heb niets te vrezen, ik blijf het forum lezen.
het kan vriezen,het kan dooien of er valt nattigheid, Gr. van D.Alletijd.
DWff |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 29/01/2013 : 18:53:44
|
Dat is goed, Dirk.
Wat betreft die LoveSong style, je zult merken dat die als style best goed is te gebruiken.
Maar de muzikale herkenbaarheid van het orginele the power of love, zul je er niet in terugvinden, helaas.
Groetjes, Piet
|
|
|
|
Onderwerp |
|