Auteur |
Onderwerp |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 16/09/2012 : 19:16:01
|
Hallo jongens, Walter sukkelt de laatste tijd met z'n gezondheid en is opgenomen in het ziekenhuis. Zou het voor hem een aangename verrassing zijn mocht hij wat opbeurende mailtjes ontvangen ? Je kan hem mailen via zijn profiel op dit forum. VrGr eddy |
|
thomas
Average Member
209 berichten |
Geplaatst - 17/09/2012 : 12:05:27
|
Ik weet wat het is . Walter, wie je ook bent, heel veel moet en sterkte. Thomas
greetz |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 17/09/2012 : 13:00:36
|
Ik wil het zeker doen , maar wie is walter??? |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 17/09/2012 : 18:40:15
|
Ik eigenlijk ook, ken je wel niet maar wens je het beste toe! Kom er maar weer snel uit!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 17/09/2012 : 18:47:45
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddy vanzee
mocht hij wat opbeurende mailtjes ontvangen ? Je kan hem mailen via zijn profiel op dit forum.
Het is denk ik de bedoeling om hem te mailen, niet om hier in dit topic berichtjes te schrijven. In een ziekenhuisbed zal hij deze berichtjes niet kunnen lezen. Maar goed, dan kan hij later op het forum deze reacties lezen.
Ik vind het sneu voor hem.
Maar eerlijk gezegd ken ik die beste man, alleen maar van een voorstel-topic. En voor de rest weet ik ook niet wie hij is.
Maar ziek zijn is natuurlijk nooit leuk. Daarom van harte beterschap gewenst.
Groetjes, Piet |
Bewerkt door New in town op 17/09/2012 18:52:43 |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 18/09/2012 : 06:40:44
|
Hallo, ik heb een paar keer, via mail en telefoon met Walter contact gehad, aangezien zowat iedereen op dit forum min of meer anoniem deelneemt denk ik dat ook Walter het liever zo houdt. Het maakt eigenlijk ook niets uit, de vraag verplicht tot niets en wie zich geroepen voelt mag erop reageren. De mailmogelijkheid via zijn profiel in dit forum biedt toch een relatieve anoniemiteit en alleszins kan hij dan bij z'n thuiskomst de berichten lezen. VrGr eddy |
|
|
thomas
Average Member
209 berichten |
Geplaatst - 19/09/2012 : 07:24:38
|
Eddy, is Walter uit de streek van Maldegem ( B ). Ligt hij ergens in een ziekenhuis ofzo. Thomas
greetz |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 19/09/2012 : 12:14:49
|
Hallo Thomas, ja,dat is zo. Bij telef.contact heb ik vernomen dat Walter het in ziekenhuis opgenomen is. Ik ken Walter echter niet persoonlijk en heb het niet oportuun geacht om naar details te vragen. VrGr eddy |
|
|
|
Onderwerp |
|