Auteur |
Onderwerp  |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 09:12:21
|
Hallo luitjes, Is er ook een Mf bestand die alleen maar Hollandse feestmuziek bevat of/en ook carnavalkrakers? Zoals bv, "Mien waar is mijn feestneus", "Weet je wat ik zou willen zijn" Ik vraag het mij af.... Ik weet wel dat ik een hoop zelf al kan spelen maar toch.
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Bewerkt door bertus op 22/10/2012 09:13:27 |
|
DWest
Average Member

225 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 12:10:04
|
vindt ik wel een goede vraag,aangezien ik ook wel voor het hollandse lied ben. dat zou mij, en misschien nog meerdere de kans bieden om ook zulke liedjes te leren. zou een goede aanvulling zijn,en weer een nieuwe uitdaging. aangezien ik maar een h.t.en k speler ben,sta ik wel open voor nieuwe dingen. dus Bertus dit is (vind ik) een goede zet, maar, of het bestaat? zo is het maar net. hoe je speelt of wat je doet,het kom altijd een keer goed. DWest doet zn best,en het forum doet de rest.!!
DWff |
 |
|
Niek
Average Member

197 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 14:04:36
|
Ha Bertus,
Marco Riedijk verkoopt zo ver ik weet nog steeds o.a. music finder files. zie: www.marcoriedijk.nl/Musicfinders
Hopelijk heb je er iets aan.
Groet Niek |
 |
|
Coenraad
Junior Member

89 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 15:45:14
|
Ik heb deze link aangeklikt, maar deze pagina is er volgens mij niet meer. Ga gewoon naar www.marcoriedijk.nl.
Hier vind je vanzelf de weg naar de music vinders.
Coenraad |
 |
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 21:00:50
|
marcoriedijk.nl (Zonder laatste punt anders wordt het niet herkend) |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 22:32:58
|
Ben daar wezen kijken en dat is wel leuk wat ik zoek, het zijn hedendaagse nummers of wat ouder,jammer dat er geen index bij staat van de nummers. Misschien weet iemand anders nog iets...?
( Misschien dat de moderator dit onderwerp onder de Tyros 3 kan plaatsen zie ik nu. Ik heb het fout gedaan, mijn exusus!)
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dāt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Bewerkt door bertus op 22/10/2012 22:41:32 |
 |
|
susy
Junior Member

74 berichten |
Geplaatst - 23/10/2012 : 11:09:17
|
Hoi,
Ik ben uit België en ben ook geīnteresseerd in de musicfinders, maar wij kunnen niet betalen via Ideal. Dit is enkel voor de inwoners van Nederland, geloof ik! Weet er iemand een oplossing hoe het wel kan? |
 |
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 23/10/2012 : 12:46:07
|
Volgens mij is Ideal wereld wijd? Anders paypal misschien?
Groet, Bert
 |
|
|
Onderwerp  |
|